Når/hvis zombierne kommer eller bomben falder og I havde tid til at lave et overlevelsessæt, som I kan nappe med, når I skal undslippe zombier, røverbander osv., for at finde et nyt sted, hvor I kan genstarte jeres liv?
Vi taler taske, sovepose, lys, kogegrej og evt. våben. Hvad ville I eksempelvis gøre mht. skydevåben, da de jo ikke ligefrem er lette at finde i Danmark, med mindre man raider en rockerborg. :p
Jeg ville forskanse mig på vores loft og derfra lave raids inde i byen, mens stedet her blev bygget om til Fort Knox! En båd ville jeg ikke turde, selv om vi er tæt på vandet. Har set zombier der svømmer (og angriber en haj:-)
Jeg ville forskanse mig på vores loft og derfra lave raids inde i byen, mens stedet her blev bygget om til Fort Knox! En båd ville jeg ikke turde, selv om vi er tæt på vandet. Har set zombier der svømmer (og angriber en haj:-)
Svømmer den? Husker det som om, at den bare går på bunden.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Zombier kan ikke svømme. Det er et faktum. Derfor er båden det sikreste udgangspunkt. Øen er naturligvis næste skridt i planen, men man ved aldrig hvad man møder på sådan en ø, og derfor vil båden stadig være handy. Hjelm ud for Ebeltoft kunne være et godt bud - man kan mere eller mindre se hele øen fra vandet, så man kunne lige sejle rundt om den og tjekke at den var uinficeret :)
Anholt er måske bedre, fordi den ligger så langt fra land. Man skal jo også bekymre sig om psykopater, der kommer for at plyndre ens lager af dåsetun.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
I øvrigt vigtigt ikke at være alene om det. En lille gruppe på måske fire gode venner, ville være optimalt. Man skal ikke være for mange, men stadig nok til at kunne have en nattevagt og sådan.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 Slettet Bruger [1757914329] 10 år siden
Når/hvis zombierne kommer eller bomben falder og I havde tid til at lave et overlevelsessæt, som I kan nappe med, når I skal undslippe zombier, røverbander osv., for at finde et nyt sted, hvor I kan genstarte jeres liv?
Vi taler taske, sovepose, lys, kogegrej og evt. våben. Hvad ville I eksempelvis gøre mht. skydevåben, da de jo ikke ligefrem er lette at finde i Danmark, med mindre man raider en rockerborg. :p
Slå jer løs!
#2 gi-jones 10 år siden
#3 Lord Beef Jerky 10 år siden
#4 knipsknips 10 år siden
Desuden ville jeg plyndre et bibliotek og diverse frilivs butikker.
#5 wimmie 10 år siden
(Dog gerne lidt flere kvinder... :p )
#6 Thomsen 10 år siden
#7 T. Nielsen 10 år siden
#8 Lord Beef Jerky 10 år siden
Svømmer den? Husker det som om, at den bare går på bunden.
#9 gi-jones 10 år siden
Anholt er måske bedre, fordi den ligger så langt fra land. Man skal jo også bekymre sig om psykopater, der kommer for at plyndre ens lager af dåsetun.
#10 gi-jones 10 år siden