Gravatar

#1 Slettet Bruger [1757914329] 10 år siden

Ok, jeg keder mig en smule på denne fine lørdag.

Når/hvis zombierne kommer eller bomben falder og I havde tid til at lave et overlevelsessæt, som I kan nappe med, når I skal undslippe zombier, røverbander osv., for at finde et nyt sted, hvor I kan genstarte jeres liv?

Vi taler taske, sovepose, lys, kogegrej og evt. våben. Hvad ville I eksempelvis gøre mht. skydevåben, da de jo ikke ligefrem er lette at finde i Danmark, med mindre man raider en rockerborg. :p

Slå jer løs!
Gravatar

#2 gi-jones 10 år siden

Første step ville være en båd. Gør som Kevin Costner
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3 Lord Beef Jerky 10 år siden

Jep. Fyld en båd med konserves, vand og bøger til tidsfordriv. Kedeligt ja, men uden tvivl det mest sikre.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#4 knipsknips 10 år siden

Jeg ville sejle til en af de mange små øer, som er i de danske farvande. "Rense" øen, og starte et landbrug op. Kedeligt, men nok det mest sikre.

Desuden ville jeg plyndre et bibliotek og diverse frilivs butikker.
Gravatar

#5 wimmie 10 år siden

Jeg ville alliere mig med Z-dagsslænget - saml alle eksperterne og sejl ud til en ø ;)

(Dog gerne lidt flere kvinder... :p )
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6 Thomsen 10 år siden

Jeg ville bestikke Evermind med Snøfler til at tage mig med. Jeg er sikker på, at han allerede har lagt en plan for tilfældet.
Gravatar

#7 T. Nielsen 10 år siden

Jeg ville forskanse mig på vores loft og derfra lave raids inde i byen, mens stedet her blev bygget om til Fort Knox! En båd ville jeg ikke turde, selv om vi er tæt på vandet. Har set zombier der svømmer (og angriber en haj:-)
Baby, it's cold outside
Gravatar

#8 Lord Beef Jerky 10 år siden

T. Nielsen (7) skrev:
Jeg ville forskanse mig på vores loft og derfra lave raids inde i byen, mens stedet her blev bygget om til Fort Knox! En båd ville jeg ikke turde, selv om vi er tæt på vandet. Har set zombier der svømmer (og angriber en haj:-)

Svømmer den? Husker det som om, at den bare går på bunden.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#9 gi-jones 10 år siden

Zombier kan ikke svømme. Det er et faktum. Derfor er båden det sikreste udgangspunkt. Øen er naturligvis næste skridt i planen, men man ved aldrig hvad man møder på sådan en ø, og derfor vil båden stadig være handy. Hjelm ud for Ebeltoft kunne være et godt bud - man kan mere eller mindre se hele øen fra vandet, så man kunne lige sejle rundt om den og tjekke at den var uinficeret :)

Anholt er måske bedre, fordi den ligger så langt fra land. Man skal jo også bekymre sig om psykopater, der kommer for at plyndre ens lager af dåsetun.

Gravatar

#10 gi-jones 10 år siden

I øvrigt vigtigt ikke at være alene om det. En lille gruppe på måske fire gode venner, ville være optimalt. Man skal ikke være for mange, men stadig nok til at kunne have en nattevagt og sådan.

Skriv ny kommentar: