Synes at hr Rimmer havde en kedelig tendens til at ødelægge ping pong jokes mellem de andre og afbryde med opblæste kommentarer hele tiden der absolut ikke var morsomme i min bog, men ja, hver mand sin mening. Jeg har så også altid hadet ham og har en teori om at han er med for at ophøje de andre til et andet niveau. Det er måske ikke sandt men det gør ihvertfald at jeg nyder de øjeblikke hvor han ikke er på skærmen... måske endnu mere end jeg ville have gjort hvis han var sjov (imo) I langt fra las vegas spiller katja kean den samme rolle som den lidt irriterende bedrevidende figur. kritiske stemmer ville hævde at michael wulf også havde den rolle.
Jeg synes Lasse Rimmer er fantastisk god. Han er bare mere en stand-up gut en en sketch gut. det er også derfor han ikke laver sketces. Men hans stand-up show er altid meget gode, og man kan høre at mange af tingene siger han bare mens han står der og det er fandme fedt. Derimod Gintberg er meget dårlig. Han var da meget sjov engang, men hans humor har ikke ændret sig. Hvis i lå mærke til det kunne han slet ikke følge med Casper og Rimmer. Men de bedste i hele showet er nu engang Casper og Frank. De er fantastisk morsomme, og deres venskab stråler ud igennem skærmen. de er Danmarks svar på Trey Parker og Matt Stone.
ja gintberg var da den eneste der ødelagde noget... det var tit de andre måtte ind og redde ham, fordi han simpelthen ikke kunne finden en pointe på hans joke, som bare blev kørt længere og længere ud.
har også altid synes gintberg virkede utroligt malplaceret i casper & mandrilaftalen..
#11 davenport 19 år siden
(Hey, var vi alle ikke det??)
#8 - Man må ikke nedfryse tis! Det ødelægger vitaminerne..
#12 filmz-houseman 19 år siden
Jeg har så også altid hadet ham og har en teori om at han er med for at ophøje de andre til et andet niveau. Det er måske ikke sandt men det gør ihvertfald at jeg nyder de øjeblikke hvor han ikke er på skærmen... måske endnu mere end jeg ville have gjort hvis han var sjov (imo)
I langt fra las vegas spiller katja kean den samme rolle som den lidt irriterende bedrevidende figur. kritiske stemmer ville hævde at michael wulf også havde den rolle.
#13 DarkLight 19 år siden
#14 El Capitan 19 år siden
Det tænkte jeg også...
#15 Hr_sol 19 år siden
#16 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17 akerman 19 år siden
har også altid synes gintberg virkede utroligt malplaceret i casper & mandrilaftalen..
#18 Collateral 19 år siden
#19 Martindan 19 år siden
#20 Skobbolop 19 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"