Gravatar

#1 filmz-712 19 år siden

Nu da jeg ikke har Zulu, så bliver jeg jo nød til at forevige de magiske øjeblikke fra i lørdags på DVD.

Er der nogle der kan huske hvor lang tid der gik fra brylluppet skete til det kom på DVD?

Mange tak!
Gravatar

#2 davenport 19 år siden

ring:

Zulu Royal pressekontakt: Anine Boisen, tlf. 26171126

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 gi-jones 19 år siden

Det var faktisk pænt grineren. Jeg var ret imponeret over hvor meget pis de bare kunne sidde og fyre af.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4 filmz-houseman 19 år siden

Har været die-hard fan af alt med mandrillen lige siden det først begyndte, men jeg må desværre sige at med den seneste udgave af zulu royal er jeg på vej til at hoppe af vognen.
Der var sjove øjeblikke, primært med Lars Hjortshøj og Frank Hvam, men der var langt imellem dem.
Af en eller anden grund havde Lasse Rimmer fået værtsrollen og formåede, efter min mening, egenhændigt at ødelægge showet!
Jeg er selvfølgelig voldsomt farvet af at jeg synes Lasse Rimmer er for humor hvad tv2 charlie er for spændende tv for unge. Så kan man godt lide Lasse Rimmers 'intelligente' ''humor'' er det måske meget godt
Gravatar

#5 El Capitan 19 år siden

Er selv stor Mandril fan, dog er jeg dybt uenig i at Lasse Rimmer ikke er sjov.
Den mand stod for nogle af de sjoveste figurer i mandrillen, skarpt efterfulgt af Lars og Frank.
Figurer som: Mebbe, Svenne O Lotta (Dansk Vand til Svenne), OSV.

Men hver mand sin mening....

Og hvad denne omgang af Zulu Royal angår, var jeg flere gange ved at få min morgenmad i næsen.
Taget i betragtning af at det live, så syntes jeg det var ret godt gået.
Selv Jan Gintberg gjorde det godt...
Gravatar

#6 davenport 19 år siden

#5 - ikke at forglemme Pelle Klumpfeber.. ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7 NightHawk 19 år siden

Syntes Zulu Royals dækning af barnedåben, var noget af det sjoveste jeg har set i lang tid. Imponerende at de kan holde energien og timingen oppe i hele 4 stive timer! Man ku dog godt se tilsidst at de virkede lidt trætte. Med træt tænker jeg på, at de især i sidste time havde svært ved at holde masken, hvilket dog ikke gjorde spor, det blev det rent faktisk kun sjovere af.

Lå flad af grin under inteviwet med Rulle og Cromwell og da Casper legede Carl Mahr-Møller. For meget gammel dansk ? hvem ved, det var satme griner.

Endelig var inteviewet med Pastor Futte, der blev vraget til dåben, nok toppen af kransekagen. "Ja så motog jeg en SMS hvor der stod - Haha...så blev det ikke dig alligevel dit gamle røvhul"! Caspers reaktion, sagde hvist alt om at det var improviseret :D

Elsker de gutter!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#8 El Capitan 19 år siden

Præcis..

Pelle skal til kinamandens land... Kan du så forstå det Marianne!!!
Gravatar

#9 filmz-propagandapanda 19 år siden

Uhæmmet sjovt da han lige klaskede det der klaverbeslag hårdt ned over dillern!
Gravatar

#10 NightHawk 19 år siden

# 9 -

Jep, jeg måtte lige ta et par dybe vejrtrækninger, efter den klaver-solo. Og den totalt skæve paryk! Lå flad af grin :D
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: