#13, bruce, jeg troede ikke du var typen der refererede til EB. Til-og-med som argumentation for at vente :) Jeg vil meget hellere refererer til ham her :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Derudover vil jeg personligt ikke opfordre nogle til at købe HDTV førend HD er på banen. Der sker så meget for tiden, nye teknologier er på vej, som er bedre end plasma og LCD og priserne kommer længere ned.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Ja, jeg ved at den kan monteres på forskellige måder. :) Det kommer jo meget an på rummet den skal sættes op i og jeg mener bestemt ikke at alle rum egner sig til en projektor.
#11 Razzia 18 år siden
#12 El vez 18 år siden
#13 filmz-Bruce 18 år siden
#14 filmz-vassago 18 år siden
#15 DarkLight 18 år siden
Jeg vil meget hellere refererer til ham her :)
#16 filmz-Bruce 18 år siden
Derudover vil jeg personligt ikke opfordre nogle til at købe HDTV førend HD er på banen. Der sker så meget for tiden, nye teknologier er på vej, som er bedre end plasma og LCD og priserne kommer længere ned.
#17 filmz-vassago 18 år siden
#18 filmz-Kadann 18 år siden
Det er så bare ikke en specielt praktisk sag.
#19 filmz-vassago 18 år siden
#20 filmz-Kadann 18 år siden
Ja, jeg ved at den kan monteres på forskellige måder. :) Det kommer jo meget an på rummet den skal sættes op i og jeg mener bestemt ikke at alle rum egner sig til en projektor.