Gravatar

#71 Norrah 15 år siden

#70 købte bare dem der blev forslået. Det var vidst ikke så galt. Noget sølv til front højtalerne og noget helt normalt cobber til resten.
Men de der fucking plugs kostede 25,- stykket. Nægtede at købe 20 som de forslog til den pris så jeg tog 10 styk.

Sidder btw og rodder med det nu. Skide god lyd, men forhelvede hvor kan jeg ikke få det til at virke :D

Kan kun få lyd i 1 af de fire optiske indgange.

TV - Virker (toslink) har sent DTS
Video In - kan jeg ikke få lyd i (toslink)
Sat In - kan jeg ikke få lyd i (toslink)
DVD - kan jeg ikke få lyd i (Coax)

Pisser mig af.
Gravatar

#72 McPeter 15 år siden

Nu kom jeg lige til at læse lidt på Harman Kardon AVR 255'eren... den ser sgu ganske fornuftigt ud både pris, præstation og udseendesmæssigt.

Var der nogle der lå inde med links til anmeldelser af den? Ud over at de leverer det antal watt de skriver - hvordan spiller de så? Er der andre ting man skal være opmærksom på med dem (som fx Onkyos varmegenerering og lign.)?

Mange tak...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#73 McPeter 15 år siden

(72) skrev:
Nu kom jeg lige til at læse lidt på Harman Kardon AVR 255'eren... den ser sgu ganske fornuftigt ud både pris, præstation og udseendesmæssigt.

Var der nogle der lå inde med links til anmeldelser af den? Ud over at de leverer det antal watt de skriver - hvordan spiller de så? Er der andre ting man skal være opmærksom på med dem (som fx Onkyos varmegenerering og lign.)?

Mange tak...


Anyone?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#74 filmz-Bruce 15 år siden

#73 Jeg har ikke hørt så meget om H/K's produkter. Men de ser interessante ud og jeg har selv AVR-655'eren som muligt emne til vinter. Det kommer dog an på en demo først. Jeg er vant til Audyssey rumkorrigering, så Harman Kardons eget EZ, skal jeg først lige lure nærmere på, se anmeldelser af.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#75 Norrah 15 år siden

Så er alt oppe at køre.

Receiveren er rigtig god.
Der har ikke været problemer med video signalet på noget tidspunkt, og det er med et DVI - HDMI kabel. Det eneste bøvl jeg har haft er at så længe der er valgt HDMI som videosignal på receiveren. Så går den automatisk ud fra lyden også kommer der fra.
Det vil sige at hvis du stadig er nød til at bruge et Optisk signal. Så er du nød til at fuske dig til en løsning. Og selvom det tog mig lidt tid at forstå denne problematik. Så er det absolut ikke noget jeg er utilfreds over. Selvom det da havde været rart at man kunne vælge mellem andet end Auto eller Analog lyd.

Måden man skifter på er ved at sætte receiveren til HDMI porten. Og derefter trykke på knappen TV på remotes. Så skifter den ikke videosporet, men kun lyden. Men da jeg stadig venter på mit Auzentech HDMI så er det noget jeg nok skal overleve så længe.

Der ud over er det en fantastisk god receiver. Gode indstillings muligheder. Og et godt finish, var totalt overrasket over det var en plastik front, for de har virkelig fået det til at føles godt. Specielt Master Volumen har en god fornemmelse. En helt glidende og fast knap. Ikke som de denon jeg var ude at se på som føltes løse og hakkende.

Har med vilje lagt manualerne oven på boksen for at se om den bliver varm, men selv med udluftningen blokkeret bliver den maks lunken.

Alt i alt, en god oplevelse.
Gravatar

#76 ks 15 år siden

Interessant! Hvor mange HDMI port er det den Sony receiver har?
Gravatar

#77 Norrah 15 år siden

Skriv ny kommentar: