Gravatar

#1 filmz-div 18 år siden

Hej Alle sammen.


Jeg vil hermed fortælle lidt om mine erfaringer om Acer i danmark. Måske har du løbet ind i samme problem, eller måske ved at læse det her, kan du UNDGÅ, at løbe ind i det samme problem.


Det hele startede med at min far ville eje en mp3 afspiller, ligsom så mange andre danskere.
Han købte derfor 2 mp3 afspillere, en til ham selv og så til hans kone (min mor :D). De kostede 340 kr, ikke et sindsygt beløb, men stadig penge.
Efter nogle dage modtager min far begge mp3'ere og intet problem i det, indtil at han får sat batteri i den ene, den er i stykker.
Dvs at han nu har 2 mp3 afspillere, hvor den ene er i stykker og den anden er i tiptop.

Han skriver så en mail ind til der hvor han har købt den og han sender så mp3 af spilleren ind til firmaet.
Der går så et godt stykke tid før han får svar fra dem. Han får at vide at den er blevet sendt til tyskland for at blive fixet, pga at den type mp3 afspiller ikke bliver lavet mere.

Fint nok. Der er går så nogle uger og min far begynder at blive en smulig utålmodig. Han vælger så at skrive til dem igen. Og han får bare at vide at han kan få sine penge tilbage, og at det ville ikke gå mere end 10 dage.
Det var der heller ikke noget problem i, men nu efter 2 måneder ca, har han STADIG ingen penge fået tilbage (340kr) Og han har skrevet en helvedes masse mails til dem, hvor svaret hele tiden er, " du får dine penge inden 10 dage".

Så sent som i sidste uge, har han sendt en mail til dem igen, da han er ved at være ret så sur. Nu gider de ikke engang at svare ham mere. HVAD FANDEN ER DET FOR EN SERVICE?

Min far er stadig pisse hamrende sur og har valgt at lægge en masse af disse "beskeder" ud på divs forumer, så andre kan se hvad der er sket. Han ved ikke helt hvad han kan stille op nu, og han mener ikke det ville løse det store, at lægge sag an mod dem, eller noget i den stil. Da det nok ville være ALT for dyrt.


Inde på en af de forums min far har lagt en besked ind på, var der også en anden der havde problemer med Acer. Han havde købt en fladskærm, som ikke duede da han modtog den og derfor sendte han den jo ind igen, for enten at få en ny, eller få nogle penge tilbage, som han jo havde betalt. Han skrev der er gået 1 år nu, og han har INTET fået tilbage.. Og de svare heller ikke på hans mails!


Mvh David (Pas på Acer)
"Cinderella Man"
Gravatar

#2 filmz-Kadann 18 år siden

Men, har din far handlet direkte med Acer, eller igennem en eller anden butik som bare forhandler deres produkter?
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org

Skriv ny kommentar: