Hej med jer derude, folkens. Jeg skal til at investere i et par nye hovedtelefoner, og jeg hælder i øjeblikket mest til at købe et par Sennheiser HD 477, HD 497 eller HD 515, så vi taler altså et prisleje mellem 500 og 700 kroner.
Jeg har også fået anbefalet Grado, men hvad siger I, derude? Har I nogen gode forslag (også hvad angår evt. købssted på nettet eller deslige)?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg tror slet ikke du kan få et Grado sæt til så få penge.
Af dem du har kigget på er HD 515 klart den bedste. Den har Sennheiser's EAR teknologi. Hvis du er smart kaster du du en lille 100-lap oven i, og køber HD 555, som faktisk er velegnet til en hjemmebiograf. Jeg har selv købt HD 595 som er toppen af 500-serien, og det sæt er lækkert. Jeg har hørt 555'eren skulle være nice, men kan kun anbefale 595'eren.
#2 Jeg skal faktisk bytte et sæt 595 til nogle andre, da jeg slet ikke har brug for et sæt hovedtelefoner til 1.600 kroner. Jeg bruger dem trods alt kun til min iPod og min bærbare - det kunne aldrig falde mig ind at høre musik eller se film derhjemme med hovedtelefoner på. Jeg tror, jeg vil satse på 515. Tak for anbefalingen.
Og du har nok ret i det med Grado'erne. De billigste koster så vidt jeg ved omkring en tusse.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 filmz-yoshimura 18 år siden
Jeg har også fået anbefalet Grado, men hvad siger I, derude? Har I nogen gode forslag (også hvad angår evt. købssted på nettet eller deslige)?
#2 filmz-Ikonoklast 18 år siden
Af dem du har kigget på er HD 515 klart den bedste. Den har Sennheiser's EAR teknologi.
Hvis du er smart kaster du du en lille 100-lap oven i, og køber HD 555, som faktisk er velegnet til en hjemmebiograf. Jeg har selv købt HD 595 som er toppen af 500-serien, og det sæt er lækkert. Jeg har hørt 555'eren skulle være nice, men kan kun anbefale 595'eren.
#3 filmz-yoshimura 18 år siden
Og du har nok ret i det med Grado'erne. De billigste koster så vidt jeg ved omkring en tusse.
#4 filmz-yoshimura 18 år siden