Jeg ville smække Crash på maskinen, men da min DVD-afspiller strejker måtte det blive ASUSDVD på bærbaren. Her har jeg altså det problem at den hvert 5. sekund eller sådan noget lige spoler 1,5 sekund fremad. Efter den har spolet skriver den "Audio: English" oppe i toppen - ved ikke helt hvad det skal betyde..
Det kan siges at jeg "kan se" når den spoler - altså det ligner at filmen kører dobbelt hastighed i 1,5 sekund eller sådan noget.
Nogle der kender til problemet? Det er ekstremt belastende :(
På forhånd tak, Frederik
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
Efter hver gang den spoles fremad virker lyden ikke i 3 sekunder efter eller sådan noget. Dvs - på 7 sekunder opnår jeg cirka lydbilledet i 2 af dem, og billedsiden i 4-6 stykker. Grr.. :(
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
Jeg kender desværre ikke ASUSDVD, men jeg går ud fra, at det er navnet på den software, som følger med din PC/DVD...
Mit forslag er, at du i stedet får fat i Cyberlink PowerDVD, som efter min mening er klart det bedste software til DVD-afspilning på PC'en. Så vidt jeg husker kan man på deres hjemmeside downloade en trial-version.
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
#1 filmz-canner 18 år siden
Det kan siges at jeg "kan se" når den spoler - altså det ligner at filmen kører dobbelt hastighed i 1,5 sekund eller sådan noget.
Nogle der kender til problemet? Det er ekstremt belastende :(
På forhånd tak,
Frederik
#2 filmz-canner 18 år siden
#3 filmz-jackjazz 18 år siden
Mit forslag er, at du i stedet får fat i Cyberlink PowerDVD, som efter min mening er klart det bedste software til DVD-afspilning på PC'en. Så vidt jeg husker kan man på deres hjemmeside downloade en trial-version.
//JackJazz