Det er rigigt. Havde jeg valgt et af de tilbud jeg havde fået på nettet, ville jeg også være kommet af med 1k mindre end ved Sony Center. Men med et produkt til den pris, ønskede jeg en god support, som jeg kunne tage ud og snakke med, hvis jeg skulle få et problem med noget.
EDIT: Men det er bare at gå ud til forhandlere og spørge om de kan komme med et godt tilbud på det tv. Siger de nej, skal du ikke blive skuffet. Der er altid 1000 andre forhandlere du kan spørge. Du kan endda spørge i Fona. Vælg dog en dag hvor de har tid til at handle med dig, så de ikke har travlt med at servicere andre kunder.
Tænkte lige at jeg ville melde tilbage om hvordan det var gået med købet af SONY 46W3000. Jeg fortalte sælgeren i SONY shoppen at man kunne få den samme skærm til 17000 hos midtdata 600m fra Sony Center. Og wupti sparet jeg 3000,- kr. Fik også en gratis Blu-Ray film med i køber :D
Har kun leget lidt med TVet foreløbigt. Men håber jeg for lidt mere tid i dag.
Léon: [referring to his plant] It's my best friend. Always happy. No questions.
Du kan også bruge disse indstillinger, selvom det ikke er ikke er til præcis dit tv. W3000 og X3500 minder dog meget om hinanden, så de burde være nogenlunde ens i opsætningen.
#11 Corgan 16 år siden
#9:
Kontakt et Sony Center. Med et par billigere priser i baghånden, kan du godt forhandle med dem. Jeg fik slået 5k af prisen.
#12 Léon 16 år siden
#13 Corgan 16 år siden
Det er rigigt. Havde jeg valgt et af de tilbud jeg havde fået på nettet, ville jeg også være kommet af med 1k mindre end ved Sony Center. Men med et produkt til den pris, ønskede jeg en god support, som jeg kunne tage ud og snakke med, hvis jeg skulle få et problem med noget.
EDIT:
Men det er bare at gå ud til forhandlere og spørge om de kan komme med et godt tilbud på det tv. Siger de nej, skal du ikke blive skuffet. Der er altid 1000 andre forhandlere du kan spørge. Du kan endda spørge i Fona. Vælg dog en dag hvor de har tid til at handle med dig, så de ikke har travlt med at servicere andre kunder.
#14 Léon 16 år siden
Men midtdata som ligger ca 500 meter fra sonycenter kan få det hjem for 17.500,- :-)
#15 Léon 16 år siden
Har kun leget lidt med TVet foreløbigt. Men håber jeg for lidt mere tid i dag.
#16 Corgan 16 år siden
Tillykke med det.
Jeg kan anbefale at du kigger nærmere på disse indstillinger.
EDIT:
Du kan også bruge disse indstillinger, selvom det ikke er ikke er til præcis dit tv. W3000 og X3500 minder dog meget om hinanden, så de burde være nogenlunde ens i opsætningen.