Gravatar

#1 elwood 14 år siden

Jeg har i lang tid være glad for EAC (Exact Audio Copy) men på win 7 vil det ikke rigtig lege med mere, crasher konstant.

S¨å da jeg ikke har ku finde et fix, er jeg på udkig efter noget alternativ, der er lige så godt.

Itunes er ikke en mulighed, da jeg skal ha mulighed for at ku tage mine filer med mig til evt. danseaftner.

Så nu ville jeg lige høre hvad folket herinde benytter sig af 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 filmz-Utyske 14 år siden

Du kan sagtens bruge iTunes til at rippe med. Hvis problemet er at den ripper til AAC, kan du jo bare sætte iTunes til at rippe til MP3 i stedet.

Selv bruger jeg dBpoweramp, som jeg købte en licens af for evigheder siden og den gælder åbenbart for evig tid, da jeg kan blive ved med at opgradere programmet.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3 Kalle Ferm 14 år siden

Zune. Eminent program - og meget smukt.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#4 elwood 14 år siden

#2 Hmm jeg troede ikke Apple tillod det ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 filmz-Utyske 14 år siden

#4 -

Jo jo, det har været muligt i alle de udgaver der har været til PC, jeg har haft fingrene i.

Du går bare ind i preferences (CTRL + komma) og klikker på knappen "Import Settings", så kan du vælge MP3 og hvilken bitrate ect. du vil have det i.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: