Gravatar

#1 Fable 14 år siden

Skal have gang i noget bluray-afspilning på mit nyligt indkøbte TV, Philips 37PFL8404H, og til denne opgave vil jeg selvfølgelig gerne finde en afspiller der indeholder de fornødne funktioner.

Indtil videre leverer mit fjernsyn også lyden, men der skal naturligvis være mulighed for at udvide i denne retning engang i fremtiden.

Jeg har indtryk af at Panasonic ville være det foretrukne valg, mere specifikt BD60 eller BD80 - er 80'erens ekstra funktioner i øvrigt ikke overflødige? Og hvordan med regionskodningen på de forskellige? Jeg vil gerne have den kodefri, og er Laserdisken så ikke den eneste mulighed?

Jeg kommer utvivlsomt også til at se en del DVD på den, derfor er det vigtigt hvordan den håndterer, og viser, disse.

Del gerne jeres viden og erfaringer og kom med forslag, kritik eller spørgsmål -

på forhånd tak.
Gravatar

#2 The Insider 14 år siden

Jeg købte for nylig en BD60'er regionsfri online og er vældig godt tilfreds med den. Egentlig synes jeg, min PS3 fungerede fortrinligt til formålet, men min eneste regionsfri dvd-afspiller gik kold, og så tænkte jeg, at jeg lige så godt kunne slå to fluer med ét smæk og købe en regionsfri BD/dvd-afspiller som erstatning, og BD60'eren "fit the bill". Den opskalerer godt, men jeg kunne også sagtens finde på at anbefale PS3'eren - den er billigere nutildags, har de nyeste funktioner og er en god spillemaskine tillige :-) Desuden er den KLART hurtigere end Panasonic-modellen. Havde aldrig prøvet en standalone BD-afspiller før, men jeg blev hurtigt frustreret over, at den ikke var så hurtig til at loade/spole/springe som PS3'eren.

Jeg fik anbefalet et hollandsk website, som sendte lynhurtigt med UPS og uden problemer. Prisen var ikke vildt billig, men overkommelig - http://www.stegen.com/index.php . De har mange forskellige, som man kan se. Jeg ved dog ikke om de er billigere hos Laserdisken, men eftersom jeg har haft så mange dårlige oplevelser derinde, ville jeg personligt ikke købe en player der.
War. War never changes.
Gravatar

#3 MOVIE1000 14 år siden

#1 jeg har et lignene problem men min BD afspiller skal være en sony den skal kunne afspille dvd, BD, Mp3, cd
nogend er ved hvor man kan købe sådan en til billig penge og den skal kunne holde til at se mange film :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: