Gravatar

#1 PredatorX 15 år siden

Jeg har sgu et problem og håber nogle (Bruce) her kan hjælpe mig:

Jeg har netop sat Doomsday på i min Sony BDP-S500, men filmen når ikke længere end til universal logoet, før den går død. Afspilleren lukker ned og starter forfra med den laaaaaaaaaaaaaangsomme upload tid. Menuen virker også lidt hakket, men det synes jeg også har været tilfældet med andre film, der dog stadig har virket fint. Jeg har prøvet med alle de tilgængelige lydspor for at se om det gjorde en forskel.

Jeg har prøvet andre film, både Reg A og B, men de virker som de skal... (det er den amerikanske udgave af Doomsday jeg har købt).

Det kan da ikke være det profile 2.0 halløj hva? Det burde jo ikke gå udover selve filmene, men "kun" visse dele af ekstra materialet.

Håber I kan hjælpe... Vil jo gerne se filmen:-) Og ikke støde ind i det problem her igen...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#2 filmz-Bruce 15 år siden

Hmmm der må jeg sgu blive dig svar skyldig. Har ikke hørt om problemet. Du har set om der er fedtede fingre, evt. en "ridse i lakken"?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 PredatorX 15 år siden

#2

Yes det var det første jeg gjorde:-) Jeg har kigget lidt på Sonys hjemmeside, og tror simpelthen bare jeg skal have en firmware opdatering:-)
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: