Gravatar

#11 Collateral 15 år siden

Jeg sidder på lorte internet, og havde så købt det her PowerDVD, men kunne ikke downloade det, så nåede jeg grænsen for antal download forsøg, så fik extended det, med hjælp ekstra 7$ og nu ville den heller ikke der. Så nu er jeg på røven! Kæft jeg hader langsomt internet.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#12 maniac 15 år siden

Collateral (11) skrev:
Jeg sidder på lorte internet, og havde så købt det her PowerDVD, men kunne ikke downloade det, så nåede jeg grænsen for antal download forsøg, så fik extended det, med hjælp ekstra 7$ og nu ville den heller ikke der. Så nu er jeg på røven! Kæft jeg hader langsomt internet.


Du har vist brug for en download manager, der kan resume fremfor Internet Explorers indbyggede downloader, der bare starter forfra...

Prøv at installere Getright og benyt den til download, Prøve-udgaven virker fint til det formål
Gravatar

#13 Collateral 15 år siden

#12: Tak for hjælpen, var faktisk lige det jeg manglede, gjorde det godt nok med et andet program, men princippet var det samme. :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#14 Norrah 15 år siden

#13 ville nu havde forslået Arcsoft frem for powerDVD.
PowerDVD har virkelig mistet taget på blu-ray fronten.
Gravatar

#15 filmz-vassago 15 år siden

#14: på hvilken måde?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: