Det onde er hændt. Mit 32" Dantax er kaput. Det siger en mærkelig lyd når man prøver at tænde det (et højt klik) og så dør det bare igen. Intet billede overhovedet.
Nogen der har en diagnose? Og hvor henvender man sig for at få det lavet billigt?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Se om der ikke ligger en lille radio/tv-fikser i nærheden, som kan give dig et gratis tilbud på hvad det vil koste at lave.. så bliver du i det mindste ikke taget bagi, når regningen kommer. :)
Jeg har fået et tilbud og taget imod det, fra min lokale fixer. Det viste sig samtidig at de kendte min kæreste personligt, så måske kan man endda få en lille rabet. (tilbuddet lyder i øvrigt på gruopvækkende 1500,-)
jeg kommer da vidst lidt sent ind i denne diskussion, men man kunnne nu argumenterer for at det i længden var billigere at købe et nyt. Men hvad så? Har du fået det tilbage?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Nix, det viste sig, at der var noget mere galt med det. Jeg endte med at købe et næsten tilsvarende i Metro på udsalg til 2500,- Det er ikke helt så godt, men kan nok holde de to år jeg regner med at vente til jeg kan få noget fornuftigt HDTV til under 20K
#1 gi-jones 19 år siden
Nogen der har en diagnose? Og hvor henvender man sig for at få det lavet billigt?
#2 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 filmz-Kadann 19 år siden
Se om der ikke ligger en lille radio/tv-fikser i nærheden, som kan give dig et gratis tilbud på hvad det vil koste at lave.. så bliver du i det mindste ikke taget bagi, når regningen kommer. :)
#4 filmz-daff 19 år siden
#5 gi-jones 19 år siden
#6 davenport 19 år siden
Men hvad så? Har du fået det tilbage?
#7 gi-jones 19 år siden
Det er ikke helt så godt, men kan nok holde de to år jeg regner med at vente til jeg kan få noget fornuftigt HDTV til under 20K