Så er Denon på banen og det blev som forventet ikke HD-DVD valget faldt på, men Blu-ray. Afspilleren vil indeholde Realta HQV video processor, dekodning af Dolby TrueHD, DTS HD Lossless Master Audio. Pris i USA $2000!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Dilemma! Skal man beholde sin PS3 som Blu-Ray afspiller, som man er fuldt ud tilfreds med eller skal man investere i dette monster af en BD-afspiller? Jeg hader at jeg elsker Denon! :(
#5 Tjaaa! Nu har du jo Denon 3930'eren, så på DVD siden, DVD-Audio og SACD får du ikke mere ud af den nye. Det kommer jo lidt an på din strategi i sammenhæng med en receiver!
Personligt har jeg droppet salg af min receiver, da denne blu-ray kan alt det, receiveren ikke kan.
Jeg er mest spændt på, om der er Denon Link i denne, for min erfaring er, at lyden via denon link er klart bedre end over HDMI.
hvor er det skuffende at også denne blu-ray afspiller ikke vil kunne udnytte formatet fuldstændigt: ingen ethernet port = ingen opdatering til profil 2.0. det er rimelig latterligt i mine øjne, at skulle downloade de interaktive features som vil komme over internettet til et sd kort som så indsættes i dyret.
men godt at der endelig er nogen der inkluderer dts-hd ma afkodning.
for helvede bda, få nu fingeren ud og få alle de features i har lovet på markedet... det er i hvertfald mindst et halvt år siden jeg så en demo i bilka, hvor der blev reklamret med bla pip og bd-live features... er det ikke på grænsen til falsk markedsføring?
#8 Jo BD har på det punkt været langt efter HD-DVD. Hvad måden at lave ekstramateriale på angår, tror jeg HD-DVDs specifikationer til hver en tid vil trumfe Blu-rays. Wifi ville være lækkert, men personligt passer SD kort bedre til mig, da jeg alligevel har besvær med wifi, som mit anlæg står. En kombi havde været perfekt.
#1 filmz-Bruce 17 år siden
Så er Denon på banen og det blev som forventet ikke HD-DVD valget faldt på, men Blu-ray. Afspilleren vil indeholde Realta HQV video processor, dekodning af Dolby TrueHD, DTS HD Lossless Master Audio. Pris i USA $2000!
#2 filmz-vassago 17 år siden
#3 filmz-Kadann 17 år siden
#4 filmz-Bruce 17 år siden
#5 pulse83 17 år siden
#6 filmz-vassago 17 år siden
#7 filmz-Bruce 17 år siden
Personligt har jeg droppet salg af min receiver, da denne blu-ray kan alt det, receiveren ikke kan.
Jeg er mest spændt på, om der er Denon Link i denne, for min erfaring er, at lyden via denon link er klart bedre end over HDMI.
#8 caks 17 år siden
men godt at der endelig er nogen der inkluderer dts-hd ma afkodning.
for helvede bda, få nu fingeren ud og få alle de features i har lovet på markedet... det er i hvertfald mindst et halvt år siden jeg så en demo i bilka, hvor der blev reklamret med bla pip og bd-live features... er det ikke på grænsen til falsk markedsføring?
#9 filmz-Bruce 17 år siden
#10 filmz-Bruce 17 år siden