Gravatar

#1 davenport 11 år siden

Hej - Ungerne har fået en Denver tablet af deres mormor og morfar. Sådan en billig en fra Rema.
Når jeg forsøger at hente Firefox, Silver Light og Netflix, får jeg en besked om at disse ikke er kompatibel med enheden..
Kan jeg gøre noget?
Den eneste browser der er er Opera.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 Slettet Bruger [2738010555] 11 år siden

Hvilken model er der tale om? Så vidt jeg kan se, kan der være tale om en billig Kina-tablet, hvor der ikke umiddelbart er adgang til Google Play, så skal man installere noget på den, skal man gøre tingene lidt anderledes.
Gravatar

#3 davenport 11 år siden

Det er en TAC-7018 og jeg kan godt tilgå google play. Det er når jeg er inde i GP, at jeg får beskeden om inkompatibilitet.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 Slettet Bruger [2738010555] 11 år siden

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/advarsel-pas-pa-d...

Det er åbenbart en sådan Kina-model, så den er sikkert produceret uden licensaftale med Google og det er sikkert derfor, at du ikke man hente diverse programmer ned.
Gravatar

#5 davenport 11 år siden

Ok tak. Hmmm :/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6 Slettet Bruger [2738010555] 11 år siden

Man kan få alternative "marketapps", jeg brugte selv en, da jeg havde en kina-model, vistnok denne: http://slideme.org/sam

Der er ikke adgang til det samme indhold, men der burde være en del apps, der er også andre alternativer.
Gravatar

#7 davenport 11 år siden

Problemet er egentligt at jeg bare gerne vil bruge den til Netflix...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 Slettet Bruger [2738010555] 11 år siden

Prøv at søge efter netflix apk - apk er installationsfiler til Android. Hvis du kan downloade den, kan du overføre den til din tablet og måske installere Netflix manuelt.

Om det så virker, ved jeg ikke, men det er et forsøg værd.
Gravatar

#9 davenport 11 år siden

Ok tak for hjælpen :)
Jeg ser på det.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10 Pannen 10 år siden

Hej

Det lyder lidt som om du forsøger at downloade via en browser. Det skal du ikke, du skal istedet gå ind via Google play APP'en.
Hvis du ikke har Google Play på din tablet, så skal du lige opdatere den først. Det skyldes at de første der kom hjem, ikke nåede at få installeret Google Play butikken.
Opdateringen samt instruktioner ligger her:
http://www.denver-electronics.com/denver-tac-7018-...

Når du har opdateret den skal du ind under indstillinger, og "developer options/udviklingsværktøjer" og slå "Service functions" til.
Nu kan du finde Play butik inde under dine programmer, og installere bl.a. Netflix, firefox osv. (Vedr. mobilsidens anmeldelse vil jeg næsten anbefale dig at læse brugerkommentarer under anmeldelsen. De viser hvad de reelle brugere mener om tabletten.. som der altså intet "falsk" er ved)

Silverlight derimod findes ikke til android tablets. Det samme gør sig gældende med Nemid, og Java hvis du har noget der bruger det. Der er du stadig nødt til at bruge en pc.

Hvis du har yderligere spørgsmål så er du velkommen til at vende retur på [email protected]

Skriv ny kommentar: