Svigermoderen overvejer at købe en DVD optager med harddisk. Dels for at erstatte VHS opdagelser, men også i høj grad for at overspille nogle handycam optagelser til DVD... Spørgsmålet er så om det er noget man kan? Eller skal jeg virkelig til at gøre det via min computer?
min samsung 735 har indgang til camcorder, så mon ikke de fleste har! måske ikke føtex´sesesesss til 1100,- men det nok lige før, det er jo bare almindelig fono-stik
Ok... men har ingen clue om hvordan sådan en virker. Kender hun DVD brænding fra computeren. Kan man overspille i real time, eller skal det føtrst lægges ind og så brændes eller hvordan virker den slags?
Jeg har faktisk ikke prøvet det endnu, men da det jo er "tv" signalet fra camcorderen der skal optages ned på harddisken eller direkte på dvd, så må det nødvendigvis være realtime. Ligesom hvis du skulle overspille til video. Kvaliteten vil heller ikke kunne blive bedre end råmaterialet, men syntes da klart at ideen er god, da det er en nem og praktisk måde at opbevare sine gamle optagelser. Er ikke selv kommet igang, da mit kamera optager direkte til DVD, så dovenskaben spiller lidt ind der. Meni bund og grund er hddén ligeglad med om den optager tv-signal fra TV, ccd, pc eller hvad man nu finder på at proppe ind af signal, så det er bare at køre på....
#1 Patriarch 16 år siden
#2 filmz-bullettooth 16 år siden
#3 Patriarch 16 år siden
#4 filmz-bullettooth 16 år siden