Gravatar

#1 elwood 13 år siden

Måske der nogen kloge hoveder her, jeg sidder med en harddisk (sata) fra en bærbar som har noget data jeg skal ha over på en ande bærbar, jeg har USB kabler og det til og forbinde disken til den anden bærbar, men disken popper ike op i stifinder.

Kigger jeg derimod i diskhåndtering kan jeg se en uekndt disk intet drevbogstav, og kan heller ikke give den et, prøver jeg og få adgang til den vil den initialisere disken.

Jeg læser dette som at den vil formatere den, og det villejeg gerne undgå, men jeg synes ikke lige jeg kan finde et stk. software gerne free som kan gå ind og trække data ud fra disken.

Er der nogen som kender til sådan et evt?

Ellers må jeg blot meddele at de selv må prøve og få data'en ud.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 Bony 13 år siden

Jeg har desværre ikke svaret på dit spørgsmål, men vil da lige høre om du sidder med en løs SATA-harddisk, altså uden computer og skal ha' indholdet fra den flyttet over på en bærbar. Hvis ja, så lytter jeg nemlig lige med, for jeg har netop en harddisk liggende fra en gammel computer, som jeg meget gerne vil have flyttet over på min nuværende.

Man kan selvfølgelig altid betale sig fra det, men det kunne nu være ret snedigt, hvis det var noget man lige kunne ordne selv. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3 elwood 13 år siden

Både og prob. Is den her disk vil initialisere før jeg kan få adgang til den og det virker for mig som om den vil formatere disken først. Og derved går data tabt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 OxxY 13 år siden

Bah jeg kan ikke læse var lige i gang med en stor udredning :P

Du kan sagtens initialisere disken, du skal bare springe "convert" steppet over.
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/setup/tip...
billede 4-7. Derefter skulle du meget gerne kunne tilgå det data der ligger på disken.

ps. du kan ikke formatere disken uden at initialisere den først, så de to er bestemt ikke synonymer. Jeg har opdaget noget lignende før hvor jeg har skulle rede data fra en bærbar.

Skriv ny kommentar: