Gravatar

#1 Bruce 12 år siden

For "folk", som er ude efter surround. Vil blot henvise til et godt tilbud omkring at kunne anskaffe sig et fornuftigt ydende og lydende surround sæt til en billig pris. Tilbuddet gældende til 8. maj.

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design-u...
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#2 Collateral 12 år siden

Tak for linket, har på ingen måder råd til at bruge penge på anlæg nu, men lærte da lige hififreaks.dk at kende, og det kan blive nyttigt senere hen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#3 Scherlund 12 år siden

Kan kun anbefale det sæt hvis man har et stramt budget eller ikke har plads til større højtalere. Det eneste kritik punkt er at det kan være svært at placere centerhøjtaleren på en pæn måde, da højtalerne kun er tiltænkt at hænge/stå lodret. I mit setup har jeg ikke mulighed for at placere TV'et på væggen ej heller at smide højtaleren længere ned i TV-bænken. Derfor ligger den for tiden foran hvilket ikke er optimalt, rent æstetisk.

Lyden er der bestemt ikke noget i vejen med.

P.S. De er forresten parret op sammen med en Onkyo 606. En ganske potent sammensætning til forholdsvis billige penge.
Gravatar

#4 Patriarch 12 år siden

Hvordan er de sammenlignet med disse?

http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/syst...

Har ikke behove for at spille højt. Bare god gengivelse (til prisen).
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#5 dyg 12 år siden

#3 - Jeg har samme problem med centeren, og overvejer derfor at købe en Sib XL til brug som center.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6 Bruce 12 år siden

#4 Kan desværre ikke sige. Det må komme an på en demo :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#7 Thomsen 12 år siden

#5 - Kan XL drejes vandret på foden?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#8 dyg 12 år siden

#7 - Jeps, det er den i hvert fald på dette billede. Jeg mener også, at jeg læste om muligheden for det, da jeg i sin tid købte mit sæt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: