Gravatar

#1 runehansen76 18 år siden

Hej allesammen.

Jeg er relativ ny herinde, og håber at der findes nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig med mit sorround anlæg.

Jeg er den stolte ejer af en Technics TX-50 receiver, og har også - blandt en del andre hifi-ting - en Panasonic s295 DVD afspiller. Jeg har faktisk også en Panasonic DMR-EH60EG , men den bruger jeg ikke lige pt. da jeg ikke har nogen tv-kanaler der hvor jeg bor i øjeblikket...

Nu er det så at problemet kommer, for jeg er vist ved at blive gammel (blir 30 lige om lidt... hosthost) - jeg havde jo godt nok hørt om noget der hedder Dolby Digital, 5.1 lyd osv. - men jeg ved sgu ikke rigtig hvor kæden sprang af - men jeg aner sgu ikke rigtig hvordan jeg får den bedste lyd/ mest ud af mit anlæg?!!!! Skal jeg sætte 5.1 kabler fra Dvdafspilleren til min receiver eller hvad?! jeg er godt klar over at jeg ikke kan få Dolby Digital lyd - men hvad kan jeg så få?! og kan jeg evt. supplere mit udstyr med f.eks en forstærker mere med DD ?!?!?

Jeg har lige købt Bose Acoustimass 10 III sorround højttalere, så det er nu mit gear skal udnyttes fuldt ud!!!

HJÆLP MIG!!!!

mvh Rune H.

NB: det med om du bor i Odense skal mest forstås på den måde at det måske blir nødvendigt at du kigger forbi for at tjekke mit gear ud... (det sparer jo på en del forklaringer over internettet eller tlf...)
Men kan du hjælpe så skriv endelig! jeg vil evt. gerne ringe dig op hvis du tror du kan forklare en del for mig :)
På forhånd TAK!
www.JudasKiss.dk
www.FaceBook.com/runehansen76
Gravatar

#2 MuManden 18 år siden

Det er muligt at der er nogen der kan hjælpe dig her inde, men tror dog at mulighedderne er væsentlig større inde på Hifi4all.dk.
Der har jeg fået en del hjælp gennem tiderne. Held & lykke med det.

Link: Hifi4all
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden

Skriv ny kommentar: