#14, #15 Min firmware stod sjovt nok på 2.0, selvom jeg tidligere har opdateret til 2.2, så nu har den opdateret til 2.2 igen. Eller tager jeg fejl? Er 2.2 ikke den "gamle" firmware? Jeg mener nemlig også at der var en 2.3?
Har lige checket på engelske AVForum og det ser ud til, at vi europæere må nøjes med en mini opgradering til 2.2 istedet for 2.5, da der er issues med 2.5'eren i USA.
This firmware update improves network connectivity for supporting the download of web-enabled network content associated with certain HD DVD discs, and also addresses certain disc playback and HDMI/DVI related issues identified by Toshiba.
Så vi må altså vente tålmodigt endnu :/
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Der er så en pæn sansynlighed, at næste firmware også vil indeholde 7.1 LPCM
According to Robert Zohn, the helpful and informative HD DVD retail insider in the U.S, the XA2 (U.S. version of the XE1) will be receiving an HDMI LPCM 7.1 update
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#11 pulse83 17 år siden
Så mangler man bare en fremviser der kan vise 1080p! :(
#12 El vez 17 år siden
#13 elwood 17 år siden
Men jeg overlever nu nok indtil videre.
med mit 1080P, næh jeg mangler snare en HD-DVD afspiller, men det har ingen hast forløbig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 filmz-Kadann 17 år siden
#15 filmz-Bruce 17 år siden
#16 pulse83 17 år siden
#14, #15 Min firmware stod sjovt nok på 2.0, selvom jeg tidligere har opdateret til 2.2, så nu har den opdateret til 2.2 igen. Eller tager jeg fejl? Er 2.2 ikke den "gamle" firmware? Jeg mener nemlig også at der var en 2.3?
#17 filmz-Bruce 17 år siden
This firmware update improves network connectivity for supporting the download of web-enabled network content associated with certain HD DVD discs, and also addresses certain disc playback and HDMI/DVI related issues identified by Toshiba.
Så vi må altså vente tålmodigt endnu :/
#18 filmz-Kadann 17 år siden
Min var 2.0, da jeg opdaterede, lige efter jeg købte.
#19 pulse83 17 år siden
#20 filmz-Bruce 17 år siden
According to Robert Zohn, the helpful and informative HD DVD retail insider in the U.S, the XA2 (U.S. version of the XE1) will be receiving an HDMI LPCM 7.1 update