Kan I se ud fra specifikationerne, om den kan afspille:
dvd i alle regioner (kan den gøres kodefri?) hd dvd i alle "regioner" (hd er vel ikke regionskodet, eller?) blu-ray (men kun i den region, den er købt i)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Den har fået mange hug. Den understøtter bl.a. ikke HD-DVD menuer (HDi) og har problemer med at køre i 1080p mode. Den upscalerer dårligt, kan ikke afspille CD'er, ringe load-tider, og understøtter ikke HDMI 1.3a - og den fejl kan IKKE rettes med firmware. SÅ det er 10.000 kroner givet meget meget dårligt ud.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Ah ... jeg faldt lige over en knap så positiv anmeldelse
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#2 Ja, det kunne jeg så læse mig til. Mon ikke jeg bare skulle køre en Toshiba og evt. en PS3. Så får man da mere for pengene.
#1 filmz-yoshimura 17 år siden
Kan I se ud fra specifikationerne, om den kan afspille:
dvd i alle regioner (kan den gøres kodefri?)
hd dvd i alle "regioner" (hd er vel ikke regionskodet, eller?)
blu-ray (men kun i den region, den er købt i)
#2 filmz-vassago 17 år siden
#3 filmz-yoshimura 17 år siden
#4 filmz-yoshimura 17 år siden
#5 filmz-Bruce 17 år siden