Panasonics er bare bedre - og efter min mening, noget bedre. Især hvis man ser de to head-to-head.
Cons: Slight judder with 1080p/24 signal (screen refresh probably not a multiple of 24Hz) [100Hz Motion Plus] erodes the 24p cinematic quality of film material, and introduces various interpolation artifacts (tearing, shimmering, sparkles)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
I tråden på recordere, er der nogen der snakker om at garantibeviserne kan stemples, således at det er panasonic i DK der skal tage sig af evt. udbedringer. Jeg har dog ikke lige sat mig ind i det.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Hmm - jeg tror umiddelbart helst jeg foretrækker at købe TV'et i Danmark - er nok lidt for kylling når det drejer sig om et så stort køb. :-)
Hvis I stadig mener at jeg bør hælde til plasma, hvad ville I så anbefale her i DK med samme kriterier som før: - Købes i DK - LCD eller Plasma - Smertegrænsen ligger på 11000kr. - 1080p - max 40" - "flot billede" der både kan bruges til film og spil
#31 filmz-vassago 16 år siden
Cons: Slight judder with 1080p/24 signal (screen refresh probably not a multiple of 24Hz)
[100Hz Motion Plus] erodes the 24p cinematic quality of film material, and introduces various interpolation artifacts (tearing, shimmering, sparkles)
#32 McPeter 16 år siden
Hvordan står jeg i forhold til garanti osv?
#33 filmz-vassago 16 år siden
#34 filmz-saku 16 år siden
havde du 16.000 - 20.000 ville jeg nok overveje et Sharp, Pioneer eller Sony.
#35 filmz-vassago 16 år siden
#36 filmz-saku 16 år siden
Det er absolut de 4 maerker jeg ville gaa efter ihvertfald.
#37 McPeter 16 år siden
Hvis I stadig mener at jeg bør hælde til plasma, hvad ville I så anbefale her i DK med samme kriterier som før:
- Købes i DK
- LCD eller Plasma
- Smertegrænsen ligger på 11000kr.
- 1080p
- max 40"
- "flot billede" der både kan bruges til film og spil
Gerne links, tak. :-)
#38 filmz-Bruce 16 år siden
#39 filmz-saku 16 år siden
#40 filmz-vassago 16 år siden