Det er så du kan se de digitale kanaler DR, Tv2 og DR2. Det sidste jeg hørte var af det analoge sendenet lukkes ned sidst i 2009, så der skal du enten have en boks eller et TV med indbygget digital tuner.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Nu sendes der jo langt flere kanaler digitalt. De 3 du nævner er blot dem man kan finde med en stue-antenne (DVB-T). Jeg har vist omkring 20-30 digitale kanaler via kabel-tv (DVB-C).
Jeg vil ikke bekymre mig så meget om digital tuner eller ej. De fleste steder for man f.eks en HD eller digitalboks med, ellers får man i hvert fald muligheden for det. Vil man have en tuner, så sørg for at den kan nuppe mpeg4 - og skal man have en boks, så sørg for at der er en digital udgang på den, glem alt om scart osv.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#1 McPeter 16 år siden
Lige nu går jeg og kigger på:
Samsung LE37M86BD
Har dog ikke set den "live" endnu eller kunnet finde gode anmeldelser af den.
Krav:
32"+
Full-HD 1080p
Ikke afsindigt dyrt - max 8000kr
"flot billede" (hvad det så end dækker)
Nogen anbefalinger? Synes umiddelbart godt om Samsung når jeg har set på nogle af dem i butikker, men jeg er åben for det meste.
Mange tak for hjælpen!
Mvh
Peter
#2 DarkLight 16 år siden
#3 McPeter 16 år siden
#4 El vez 16 år siden
#5 McPeter 16 år siden
#6 McPeter 16 år siden
#7 DarkLight 16 år siden
#8 Corgan 16 år siden
#7:
Nu sendes der jo langt flere kanaler digitalt. De 3 du nævner er blot dem man kan finde med en stue-antenne (DVB-T). Jeg har vist omkring 20-30 digitale kanaler via kabel-tv (DVB-C).
#9 DarkLight 16 år siden
#10 filmz-vassago 16 år siden