Gravatar

#1 PredatorX 14 år siden

Okay, jeg skal have ny bærbar... Jeg har nærmest ingen ide om hvad de forskellige har af styrker, da alle dem jeg har kigget på har 100 forskellige processorer.

Jeg regner med en 15 tommer skærm. Den jeg har nu har 17, og mindre kan godt gøre det...

Den skal ligge prismæssigt imellem 4-6000 kroner, og skal kunne bruges til spil. Det behøver ikke være verdens kraftigste maskine, men jeg vil hellere give 6000 for en der KAN spille fremfor 3500 for en der ikke kan. Spørgsmålet er om de på omkring 3500 ikke er gode nok til spil? Spil som Battlefield 2 skal kunne køre uden at hakke, men helt nye spil er ikke så nødvendigt for mig at kunne spille...

Min primære grund for en bærbar ER dog ikke at skulle spille på den. Til det formål har jeg en rimlig kraftig stationær.

Håber nogle kan være hjælpe... Jeg ser helst den har GeForce grafik kort, da det er der jeg har mine bedste erfaring. Jeg har dog ikke fuldt med i udvikling de sidste 3 år, så egentlig aner jeg ikke hvad jeg snakker om...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#2 Kalle Ferm 14 år siden

Overvej evt. at vente med at købe til juli. Så får du en gratis opgradering fra Vista til Win7 når det kommer.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#3 PredatorX 14 år siden

Er det deres nye styresystem?

Hvad kan du ellers anbefale af mærker osv...?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#4 PredatorX 14 år siden

Problemet er også bare at jeg ikke ved om jeg kan vente særlig længe endnu.. Den jeg har nu er nemlig på randen til at brænde sammen. Og det er pænt irriterende at sidde med en der lukker ned hver 3. sekund
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#5 Kalle Ferm 14 år siden

Det kan jeg godt forstå.
Jeg er ikke så meget inde i hvilken hardware der er sagen lige pt. - desværre.

Ja, det er deres nye styresystem. Og det er bare sagen, da det bruger væsentligt færre ressourcer end Vista samt på alle tænkelige måder er blevet forbedret.
Du kan hente en Release Candidate (en nærmest færdig beta) på Microsofts hjemmeside. Den fungerer til juni 2010 hvis jeg ikke tager helt fejl. Den er klippestabil.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#6 PredatorX 14 år siden

Men det er vel bare at opdatere styresystemet senere hen? Det koster så lidt ekstra selvfølgelig. Det ville ihvertfald være rart at slippe for Vista hehe
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#7 Kalle Ferm 14 år siden

Ja, det er det!
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.

Skriv ny kommentar: