Gravatar

#1 Nicki52 13 år siden

Jeg har DVD profiler og jeg er sådan en nørd der skriver alle skuespillere på og næsten hele filmholdet. Jeg har sat billede og det på. Jeg vil gerne sende den film jeg opretede til Dvd profiler så forside og bagside billede bliver gemt, hvis jeg nu skulle forsøge at gemme dem inde på min egen side så jeg kan overfører dem tilbage igen, hvis der sker noget med computeren. Men når jeg vil indsende DVD Profil står der:

"This profile cannot be contributed due to the following errors:

Your account has been banned from contribution. Possible causes include:

◦Repeated and severe violation of contribution rules
◦Vote stuffing

If applicable, please check these items and make any necessary corrections, then try the contribution again.
"

Er der nogen der ved hvad man så skal gøre?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 dyg 13 år siden

Tja, der er vel ikke så meget at gøre. Du har åbenbart indsendt flere ting, der strider mod deres regler, så nu må du betale prisen for det.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 Yoda 13 år siden

Hvis man pisser DVDProfiler af, så er man banned for good.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 Steffan Rasmussen 13 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5 Nicki52 13 år siden

Jeg vidste ikke, at der var nogen regler. Og efter jeg har læst dem nu, ved jeg ikke hvad jeg har gjort. Prøver emaile en admin.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: