Jeg har ikke noget ordenligt anlæg, og jeg er pænt træt af den lyd min musik fra computeren - og jeg vil gerne kunne se film med god lyd. Jeg overvejer derfor at købe 'Logitech Z-5450 Digital 5.1 Speaker System'. Jeg vil derfor høre om nogle har erfaringer med dette? Logitech Z-5450
Det skal være i den prisklasse, og da jeg ikke er lydnørd ved jeg ikke hvilke specifikationer jeg skal kigge efter. Det skal bruges både til computeren og DVD'en. Jeg har ikke super meget plads i min lejlighed, så derfor skal det helst være nogen forholdsvis neutrale og ikke kæmpe højttalere - farve er bedøvende ligegyldig :)
Derudover, hvis ikke det er noget der trækker ned i kvaliteten så er det også nice med trådløse baghøjttalere, så der ikke er kabler overalt.
På forhånd tak! - canner
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
Så er skidtet bestilt :) Lige knap 2k blev det over shg.dk - som jeg har gode erfaringer med, trods brok fra så mange andre, der ikke er lige gode venner med dem.
Glæder mig til at modtage højttalerne, haps haps!
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
#1 filmz-canner 17 år siden
Jeg har ikke noget ordenligt anlæg, og jeg er pænt træt af den lyd min musik fra computeren - og jeg vil gerne kunne se film med god lyd. Jeg overvejer derfor at købe 'Logitech Z-5450 Digital 5.1 Speaker System'. Jeg vil derfor høre om nogle har erfaringer med dette?
Logitech Z-5450
Det skal være i den prisklasse, og da jeg ikke er lydnørd ved jeg ikke hvilke specifikationer jeg skal kigge efter. Det skal bruges både til computeren og DVD'en.
Jeg har ikke super meget plads i min lejlighed, så derfor skal det helst være nogen forholdsvis neutrale og ikke kæmpe højttalere - farve er bedøvende ligegyldig :)
Derudover, hvis ikke det er noget der trækker ned i kvaliteten så er det også nice med trådløse baghøjttalere, så der ikke er kabler overalt.
På forhånd tak!
- canner
#2 filmz-Bruce 17 år siden
Eller synes jeg dette lyder ok.
#3 filmz-canner 17 år siden
#4 filmz-Bruce 17 år siden
#5 filmz-canner 17 år siden
#6 filmz-canner 17 år siden
Glæder mig til at modtage højttalerne, haps haps!