Gravatar

#11 Bruce 13 år siden

#10 Så lidt. Hvis jeg kan hjælpe gør jeg det gerne :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#12 MMB 13 år siden

#11

Evt. har jeg en kemirapport til på mandag. ;)
Gravatar

#13 davenport 13 år siden

Mht. skærm, så kom Phillips jo med den der biografformatskærm på et tidspunkt. Jeg så den på en udstilling, men om den er god eller hvad ved jeg sgu ikke. Den havde et helt anderledes format... 20:9 eller noget i den retning (som jeg ikke har en kæft forstand på alligevel ;))

- Dit kunst bør være billeder af voldsomt forstørret støvmider, bare for at understrege hjemmebioens middelmådige og på alle måder utilstrækkelige tilstand ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14 DoctorDoom 13 år siden

#13: Ja, den kan jeg godt huske, tror endda jeg postede et link til den med teksten "Den skal jeg have", men jeg har ikke hørt noget til formatet siden.

Edit:

http://www.philips.dk/c/cinema-21-9/10671/cat/

Det er "kun" 58", 21:9 format.

Man kan jo heller ikke lade være at spekulere på, hvordan det behandler dvd-billeder, der ikke er letterbox, men 3:4 (eller hvad det nu hedder). Så kan man ende med et ret aflangt eller ret side-beskåret billede.
Gravatar

#15 Bruce 13 år siden

Har svært ved at betragte Philips TV'et som andet end en kuriositet. Jeg kan se lidt mening i store lærredstørrelser, men udvalget er ringe set ifht 1.33 og op til 1.85 materiale og den slags film vil få store side bjælker istedet. Men er man modsat den store bredskærms entusiast så kan jeg se ideen dog er det en meget dyr én.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#16 DoctorDoom 13 år siden

Enig
Gravatar

#17 Collateral 13 år siden

#13: Det fik i hvert fald en del ros i So Ein Ding på DR.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#18 Highland Park 13 år siden

Indslaget kan ses her:
http://www.dr.dk/NU/player/#/so-ein-ding/4953

Okay, knap et minut inde i programmet og manden står allerede og påstår, at film oftest er optaget i det format. Flot.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: