Det første halve år skal De bevise at DU har gjort noget forkert. Derefter skal DU bevise overfor DEM at du ikke har gjort noget galt såvidt jeg er informeret.
Den der med MP3'en holder altså ikke. Det kan da ikke ødelægge en højttaler!
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
#11 Det med MP3 kommer vel an på så meget for den kan give en ret nasty peak i dine højttalere hvis du har skruet godt op...og det er vel ikke alle højttalere der er lavet til at kunne holde til det (selvom Dali helt klart burde være)...Jeg tror ikke på dem i det her tilfælde, men jeg kan godt se at det muligvis kan lade sig gøre...var der nogen der sagde Eltax eller noget i den stil :)
Vi snakker jo Dali Evidence 370 til 6000,- for et par!! Det er en meget dyr og god højtaler. Jeg har lige fået mine Dali 850 hjem fra min søster der lige skulle låne dem. Kæft det hjalp på lyden. Jeg havde kun mine Dali 104 til som front, men nu er der skrald i lortet. Så lige Beauty & the Beast med kæresten igår, der var god bund i.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det med MP3'en er jo noget ævl. Han prøver at skræmme dig fordi de fleste MP3'er som folk har er ulovlige, men man kan jo ikke sige per definition at MP3 ødelægger en højtaler. Bed ham forklare hvordan han kan se at du har overbelastet din højtaler. Og ja, du har bevisbyrden efter 6 måneder, men det betyder ikke, at de ikke skal bytte lortet hvis det går i stykker, og hvis han så nemt kan se hvad det er du har gjort galt må han jo også kunne forklare dig hvordan han ser det. Jeg anser det for et eksempel på ekstremt ringe service, fra et sted hvor man ellers nok betaler for servicen. BROK DIG!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Alt det med mp3 skulle sprænge en enhed lyder som ævl for mig. Så vidt jeg ved har et lydkilden (vel ofte et lydkort) self. et frekvensområde det spænder over (typisk 20Hz-20KHz) og højttalerne har nogenlunde det samme hvis ikke bedre. Ligemeget hvor mange glitches ved skøre frekvenser der måtte være, ville disse vel kun blive sendt ud, hvis de er indenfor frekvensgangen. Hvis højttalerne så ikke kan tage disse frekvenser ved jeg snart ikke, så er specifikationerne vel forkert, ergo er det producenten der er på røven?
tror det lyder som ævl, men håber i forstår pointen :D
Der var en eller anden røverhistorie i pressen for noget tid siden om et af pladeselskaberne, som havde lavet en kopisikring som kunne gøre at ens højttalere blev ødelagt.
Jeg har dog svært ved at se hvorfor man ville gøre sådan noget, da man sikkert ville blive pulet hårdt i måsen økonomisk, hvis man lancerer sådan noget i USA.
#11 Kalle Ferm 19 år siden
Derefter skal DU bevise overfor DEM at du ikke har gjort noget galt såvidt jeg er informeret.
Den der med MP3'en holder altså ikke. Det kan da ikke ødelægge en højttaler!
#12 Kalle Ferm 19 år siden
#13 cyberzed 19 år siden
#14 cyberzed 19 år siden
#15 davenport 19 år siden
Jeg har lige fået mine Dali 850 hjem fra min søster der lige skulle låne dem. Kæft det hjalp på lyden. Jeg havde kun mine Dali 104 til som front, men nu er der skrald i lortet. Så lige Beauty & the Beast med kæresten igår, der var god bund i.
#16 gi-jones 19 år siden
#17 filmz-yoshimura 19 år siden
#18 Skum 19 år siden
tror det lyder som ævl, men håber i forstår pointen :D
#19 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg har dog svært ved at se hvorfor man ville gøre sådan noget, da man sikkert ville blive pulet hårdt i måsen økonomisk, hvis man lancerer sådan noget i USA.