Jeg har købt et par Dali evidence 370 i HIFI-Klubben. Så røg der en enhed, og jeg bragte dem ind til rep. Det skal så efterfølgende koste mig 1000,- at få enheden udskiftet, og mit spørgsmål er så: Hvad kan der ryge i en højtaler, udover en enhed? Det er jo det en højtaler kan. De er købt i april, så de er omfattet af garantien. Jeg kan ikke forstå at jeg skal betale så? Er det mig eller lyder det fishy?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ok, jeg tror også de er ved at tage røven på mig. Ham sælgeren kom med en lang forklaring om, at hvis jeg spillede MP3 på dem, så kunne de springe. Jeg sagde selvfølgelig, at det havde jeg ikke gjort, men ingen kære mor. Hvad sker der med service efterhånden? Det er jo heller ikke HIFI´s ansvar, men Dalis, da det er dem der har lavet skidet. Ligesom hvis man har købt en ny bil, så er det ex Ford der er ansvarlig, ikke salgsstedet.
Ja, HIFI-Klubben er fanme et stort narkokartel, hvor de sidder og suger, i stedet for at levere en god service. Jeg løber snart tør for steder hvor det er værd at handle, for jeg føler at jeg bliver tørret alle steder hvor jeg handler efterhånden. Handelsskoleelever (no offence) uden branche/produktkendskab. Det kan ikke være rigtigt!
Jeg vil til dels give dem ret i det med MP3'ere for der er _mange_ der har glitches som ikke lyder pænt, tankerende til smertefuldt i headphones :) men at det skal waste en enhed er ikke så muligt synes jeg.
Så vidt vi er blevet enige om her på arbejde har du tabt, efter de første 6 mdr er det dig der skal bevise at det er en fabrikationsfejl, dvs du i princippet selv skal bevise at du ikke har spillet en mp3 eller hvordan man nu skal vende det.
Garantien dækker i 2 år men det er kun inden for de første 6 måneder de skal æde lorten...reelt set så er man dårligere stillet end i gamle dage, men prøv endelig forbrugerstyrelsen....kan ske vi (os på arbejde) har hørt/læst forkert....ville da være rart hvis det var sådan.
#1 davenport 19 år siden
Det skal så efterfølgende koste mig 1000,- at få enheden udskiftet, og mit spørgsmål er så:
Hvad kan der ryge i en højtaler, udover en enhed? Det er jo det en højtaler kan.
De er købt i april, så de er omfattet af garantien.
Jeg kan ikke forstå at jeg skal betale så?
Er det mig eller lyder det fishy?
#2 Morbid 19 år siden
Da min diskant røg i mine B&W CM6 erstattede de den uden problemer
#3 davenport 19 år siden
#4 filmz-Kadann 19 år siden
Det var da også noget af en røverhistorie med MP3.
#5 davenport 19 år siden
#6 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg tror at han har røget for meget fjolletobak. :)
#7 davenport 19 år siden
Jeg løber snart tør for steder hvor det er værd at handle, for jeg føler at jeg bliver tørret alle steder hvor jeg handler efterhånden.
Handelsskoleelever (no offence) uden branche/produktkendskab. Det kan ikke være rigtigt!
#8 cyberzed 19 år siden
Så vidt vi er blevet enige om her på arbejde har du tabt, efter de første 6 mdr er det dig der skal bevise at det er en fabrikationsfejl, dvs du i princippet selv skal bevise at du ikke har spillet en mp3 eller hvordan man nu skal vende det.
#9 davenport 19 år siden
#10 cyberzed 19 år siden