Gravatar

#1 doom WAD 12 år siden

Kære alle, jeg læste for nylig om nogle fede højttalere i nogenlunde hi-fi kvali, som kan modtage og spille musik fra iPhone via wireless. Jeg vil have højttalere rundt omkring i huset, i stedet for min nuværende løsning med en iPod i hvert rum. Er der nogen der ved, hvad det er for nogle jeg tænker på, eller som kan anbefale noget lignende? De skal ikke være alt for store (ikke større end allerhøst 25 x 25 cm). De skal være hvide og diskrete. På forhånd tak.
Gravatar

#2 johnny_newz 12 år siden

Mine bud;

HIFI Klubben sælger SONOS - et superlækkert system, men også lidt dyrt.

Så er der Apples Airport Express - trådløse routere med indbygget mulighed for Airplay. Kræver dog enten et anlæg i de rum der skal afspilles lyd i, eller blot et sæt aktive højttalere (indbygget forstærker). Supernemt - bruger det selv på kontoret i stedet for bøvl med ledninger.

Danske Libratone højttalere er også et bud. Vildt smart design, og ganske enkle komplette højttalere. De gange jeg har lyttet til dem har jeg været overrasket over den fyldige lyd de giver. Det er ikke højttalere til væg, men nogle der kan stå i hvilket som helst hjørne af rummet. De SKAL opleves inden du kigger på andre :o)
Gravatar

#3 doom WAD 12 år siden

ok tak! Det var SONOS jeg tænkte på :-)

Skriv ny kommentar: