Gravatar

#1 filmz-sparrowed 17 år siden

Hej! Jeg købte igår en t-amp, som muligvis skal benyttes til camping osv i fremtiden.
Hvilke slags højttalere, ville i anbefale, som er kraftige, og ikke koster en formue. Her tænker jeg en max pris på 250kr. Nyt/brugt, doesn't matter, så længe de er i top, og ikke er for store.

amp'en ser således ud:

http://cgi.ebay.co.uk/SONIC-IMPACT-T-AMP-T-AMP-POR...
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#2 filmz-sparrowed 17 år siden

bump. Det må evt. gerne være med passiv subwoofer og 2 sats.
Og prisen er forøget til 100dollars (max 560kr)
Gravatar

#3 filmz-yoshimura 17 år siden

Til den pris kan du næppe få noget, der i min bog ville være andet en decideret l.o.r.t, medmindre du klunser et eller andet på din lokale genbrugsstation eller gør et fund på et kræmmermarked.

Hvilke højttalerterminaler er der på forstærkeren?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#4 filmz-sparrowed 17 år siden

#3, højttalerterminaler kan du se på link i ovenstående.

Og jo...har kigget lidt på ebay, så det er muligt.
Brugt men godt.

Anmelderen selv(som jeg skrev til) anbefalte et par højttalere fra Klipsch, så det har jeg tænkt mig, at købe. Så er det kun subwooferen der mangler....til lidt ekstra bass. Medmindre høttalerne kompenserer for det.

Gravatar

#5 filmz-yoshimura 17 år siden

Klipsch skulle også være helt fint, men til 500-600 kroner?! Lad mig endelig høre, hvad du finder frem til ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#6 filmz-sparrowed 17 år siden

Will do! Kigger også efter JBL, Jamo og evt. Dantax, som også plejer, at være velspillende, og noget man som regel godt kan skaffe billigt brugt. Et alternativ ville være, at købe nogle billige (men rimelige) højttalere, indtil jeg får råd til mere.
Gravatar

#7 filmz-yoshimura 17 år siden

kig evt her: www.hifi4all.dk
Gravatar

#8 filmz-sparrowed 17 år siden

#7...appreciated...men jeg synes den side virker (LIDT)uoverskuelig...
Gravatar

#9 filmz-yoshimura 17 år siden

Gravatar

#10 filmz-sparrowed 17 år siden

fuck...har lige fået mail fra thinkgeek, om at amp'en er udgået..så de har refunderet. Skal så finde et lign. alternativ. Og når jeg skriver lign...så er det fordi, at det kunne være fedt, at ha' et lign system med på camping osv.

Skriv ny kommentar: