Så vil jeg da også lige bidrage med mit pseudo-surround setup eller hvad man skal kalde det.. :) TV: Philips 32" Widescreen Receiver: Denon AVR 1404 DVD: Dawoo something Front højtalere: Nogle gamle Sonab af en eller anden art Bag højtalere: 2 stk computer satelit højtalere fra Creative som jeg lige havde i overskud.. Kabler: De billigste fra Brinck elektronik i Lyngby, på nær det fra receiver til DVD.. Det er fra HI-FI Klubben og kostede jo lige så meget som en film... Skandale..
Nå.. Men er der nogen der kan stikke det setup? ;)
Højtalere: Front, Dynaudio Audience 82 (fuck hvor er de GUF, imo) Bag, Dynaudio Audience 52 Center Dynaudio C122
Mangler en sub, men det bliver først efter jeg er flyttet og har skrabet en del penge sammen. Men så bliver det noget, der ligner en B&W ASW850, eller Kef's PSW 5000. :-D
TV: Thomson 28" WS 100Hz DVD: Pioneer DV-535 Lyd: Hjemmebyggede 100W sataner med en, af Vellemann samlesæt, hjemmebygget forstærker :P Har endnu ikke haft råd til surround... Atm. bruger jeg et par Denon AHD-750 høretelefoner da jeg bor på kollegie (samt lyden i mit fjernsyn suger max)
#1 cyberzed 20 år siden
Ja, der er sikkert nogen der er postet på HIFI4all.dk, men så må i jo bare smide et link hvis i ikke gider kopiere specs :)
Personligt har jeg ...
TV : Sony 32FX68
Receiver: Denon AVR-1804
DVD: Denon DVD-1400
Center højttaler: B&W LCR60 S3
Front højttalere: B&W DM603 S3
Bag højttalere : B&W DM600 S3
Subwoofer : B&W ASW600
Kabel til center og front: DALI Silver Wave 2
Kabel til bag : TARA LABS Klara
Må lige update med noget signalkabel senere for jeg husker ikke præcis hvad det er jeg har...men det er lidt mere en 200kr jeg har brugt på det :)
#2 Morbid 20 år siden
Mit Stereo setup:
* Højttalere: Vienna Acoustics Beethoven
* Forstærker: Cayin 220Ci
* CD-Afspiller: Cayin 220 CD
* Tuner: Cayin 220Ti
* HT Kabler: Transperent MusicWave Plus
* Interconnects: Taralabs AXIOM
#3 Kalle Ferm 20 år siden
Thomson fjernsyn (gider ikke finde modelnummeret)
Pioneer DV 360
Thule IA60 forstærker
QLN højttalere.
#4 filmz-Pollux 20 år siden
TV: Philips 32" Widescreen
Receiver: Denon AVR 1404
DVD: Dawoo something
Front højtalere: Nogle gamle Sonab af en eller anden art
Bag højtalere: 2 stk computer satelit højtalere fra Creative som jeg lige havde i overskud..
Kabler: De billigste fra Brinck elektronik i Lyngby, på nær det fra receiver til DVD.. Det er fra HI-FI Klubben og kostede jo lige så meget som en film... Skandale..
Nå.. Men er der nogen der kan stikke det setup? ;)
#5 filmz-dr. hoax 20 år siden
TV: B&O LE6000
CD: Technics SL-PS770D
Forstærker: Technics A700MK3, Mos Class AA
DVD: Prosonic et eller andet billigt..
Højtalere: B&O Beovox 3000
#6 maniac 20 år siden
Receiver: Harman/Kardon AVR 300RDS
DVD: Denon DVD3000
Højttalere: Nogle SONY fandenner.
#7 filmz-nemesis 20 år siden
Dvd: Pioneer DV-515
Reciver: Denon AVR-3805
Højtalere:
Front, Dynaudio Audience 82 (fuck hvor er de GUF, imo)
Bag, Dynaudio Audience 52
Center Dynaudio C122
Mangler en sub, men det bliver først efter jeg er flyttet og har skrabet en del penge sammen. Men så bliver det noget, der ligner en B&W ASW850, eller Kef's PSW 5000. :-D
#8 filmz-XENTiNEL 20 år siden
Dvd: Philips dvd737
Rceiver: Sony STR DB780
Højtalere:
Front. Cerwin Vega dc10
Bag. Cerwin Vega v6f
Sub. Cerwin Vega ls10
Og det virker skam fint.
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7... Oswald was a fag!
#9 Skum 20 år siden
DVD: Pioneer DV-535
Lyd: Hjemmebyggede 100W sataner med en, af Vellemann samlesæt, hjemmebygget forstærker :P Har endnu ikke haft råd til surround... Atm. bruger jeg et par Denon AHD-750 høretelefoner da jeg bor på kollegie (samt lyden i mit fjernsyn suger max)
#10 filmz-brugtefilm.dk 20 år siden
Receiver: Denon AVR-2400
DVD: Denon DVD-1600
Se min filmhylde: http://brugtefilm.dk/?3
Opret en liste over alle dine film i ét centralt register. http://brugtefilm.dk/