Jeg vil gerne tilslutte min stationær computer til mit tv. Min computer har både DVi og HDMI tilslutning, så mit spørgsmål er hvilken tilslutning der er giver det bedste forbindelse?
Jeg har aldrig prøvet at tilslutte en computer til et tv, så jeg beklager hvis mine spørgsmål er dumme. Tilslutningen skal bruges til at vise film, serier og sådan noget fra min computer på tv.
Nope - DVI-udgangen på din computer udsender kun video.
Man kan så få kabler, der splitter - altså et kabel, der er HDMI i den ene ende og så både DVI og audio i den anden ende - men så ville et almindelig HDMI-kabel nok alligevel være at foretrække ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Ja okay, det kan jeg se Kabelmix også har skrevet i deres beskrivelse, den havde jeg ikke lige fanget. Så er det jo så let = det bliver et hdmi kabel :-)
#1 molleb 10 år siden
Jeg hælder mest selv til at HDMI er den bedste og jeg kigger på dette kabel http://www.kabelmix.dk/55-hdmi-kabel-14-10-meter.h... - er det godt nok eller?
Jeg har aldrig prøvet at tilslutte en computer til et tv, så jeg beklager hvis mine spørgsmål er dumme. Tilslutningen skal bruges til at vise film, serier og sådan noget fra min computer på tv.
#2 HonoDelLoce 10 år siden
#3 molleb 10 år siden
#4 HonoDelLoce 10 år siden
Man kan så få kabler, der splitter - altså et kabel, der er HDMI i den ene ende og så både DVI og audio i den anden ende - men så ville et almindelig HDMI-kabel nok alligevel være at foretrække ;)
#5 molleb 10 år siden
#6 molleb 10 år siden
#7 Slettet Bruger [1318269203] 10 år siden
#8 HonoDelLoce 10 år siden