Når jeg siger hd-ready mener jeg, at det ikke er fuld Hd, og er derfor i tvivl om jeg kan sætte dvd'en til 1080p, og slippe godt fra det.
Men jeg kan sagtens få et billede når jeg kører den i 1080p, så det jeg vil vide er om, jeg skal holde den deroppe på 1080, eller og jeg skal sætte den ned til 720? Har en eller anden ide om at mit tv måske bruger for mange kræfter på at opskalere billedet til 1080, da nu det kun er Hd-ready, så jeg måske ville få et bedre billede i en lavere opløsning.
Nu blev jeg klogere, det lyder da som om at progressivt er, at fortrække frem for interlaced, og det lyder ikke som om der er den store forskel på 720 og 1080.
Én ting til: I min DVD-Menu kan jeg vælge mellem Interlaced og P-Scan. Hvad skal jeg vælge der, hvis jeg vælger 720p?
#1 Pytter 16 år siden
Hvilken hdmi opløsning skal jeg sætte min dvd afspiller til, når jeg har et hd ready tv?
Tak på forhånd
#2 filmz-Kadann 16 år siden
#3 izi 16 år siden
hvis det er det du mener?
#4 filmz-Bruce 16 år siden
#5 Pytter 16 år siden
Men jeg kan sagtens få et billede når jeg kører den i 1080p, så det jeg vil vide er om, jeg skal holde den deroppe på 1080, eller og jeg skal sætte den ned til 720?
Har en eller anden ide om at mit tv måske bruger for mange kræfter på at opskalere billedet til 1080, da nu det kun er Hd-ready, så jeg måske ville få et bedre billede i en lavere opløsning.
Håber det er til at forstå :)
Tak for hjælpen indtil videre.
#6 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#7 Pytter 16 år siden
Du har nok ret, det har jeg ikke styr på, men hvis det nu er 1080i, er det så at forstrække i mit tilfælde?
#8 Spanner 16 år siden
Her står lidt om fordele og ulemper:
1080 p vs. i
Hvad størrelse er dit TV?
#9 Pytter 16 år siden
Nu blev jeg klogere, det lyder da som om at progressivt er, at fortrække frem for interlaced, og det lyder ikke som om der er den store forskel på 720 og 1080.
Én ting til:
I min DVD-Menu kan jeg vælge mellem Interlaced og P-Scan.
Hvad skal jeg vælge der, hvis jeg vælger 720p?
#10 Spanner 16 år siden