Gravatar

#1 frankdrebin 11 år siden

Hej :)

Jeg leder efter en 'Cloud drive' løsning. Men da der er så mange at vælge imellem, vil jeg lige høre i kære filmzere, om i eventuelt har nogle gode/dårlige erfaringer med udbydere. :)


Jeg har nogle ting som det meget gerne må opfylde:

- Der skal kunne oprettes flere brugere af en administrator: mig, hvor der laves regler for hvad de skal kunne når de er logget ind. F.eks. nogle brugere må ikke kunne slette filer..

- Man skal kunne logge ind fra både PC, Mac samt Iphone. Også meget gerne uden at skulle have en client installeret på den pågældende enhed. Dette er dog ikke livsnødvendigt.

- der skal være min. 5GB plads.

- Det skal være sikkert! Der må gerne være noget backup service, antivirus, scanner osv. Så


Det behøves ikke at være en gratis service, da det skal være noget der bare virker hver gang man logger ind.

Tak :)
Gravatar

#2 frankdrebin 11 år siden

bump!
Gravatar

#3 Slettet Bruger [1212655873] 11 år siden

De eneste to, jeg har erfaring med er Dropbox og Google Drive. Dropbox giver 2 GB plads gratis, Google Drive giver 5 GB plads gratis.

Jeg aner ikke hvordan de fungerer med flere brugere, men jeg kender til folk der bruger Dropbox til udveksling af store filer, hvor flere har adgang.

Med hensyn til backup, fungerer sådanne løsninger jo typisk på den måde, at ligeså snart man har adgang til servicen på sin computer, så synkroniseres filerne og på den måde er der jo backup, fordi man både har filerne på sin computer og på cloud-drevet.

Jeg skal ikke kunne udtale mig om antivirus, men jeg går stærkt ud fra at ingen udbyder har interesse i at fylde sin server med virus, så det skulle under mig hvis der ikke foregår noget scanning bagved.
Gravatar

#4 runehansen76 11 år siden

uden at ha gennemprøvet det selv - prøv sugarsync ...
www.JudasKiss.dk
www.FaceBook.com/runehansen76

Skriv ny kommentar: