Gravatar

#1 mvejen 12 år siden

Hej,

Jeg er blevet bedt om at finde et TV (32-37") til en bekendt og må i den anledning ærligt erkende at jeg ikke har fulgt med i en rum tid.

Er der nogen af jer der kan komme med nogle anbefalinger. Jeg har ikke fået oplyst nogen max pris, men alle gode råd tages med :)
Gravatar

#2 HelmerJ 12 år siden

Personligt har jeg forelsket mig i en Panasonic Plasma skærm. Men prøv Hifi-klubben, linket er til deres Pana-plasma
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#3 Scherlund 12 år siden

Et Panasonic Plasma er normalt et rigtig godt sted at starte. "Problemet" er vel bare at de ikke findes i mindre end 42" mere.

Uden et ca. budget eller andre kriterier er det lidt svært at sige hvad du skal gå efter. Men hvis det ikke skal være det billigste af det billigste ville jeg nok starte med at kigge på Sony i deres X500 eller X700 serier.
Gravatar

#4 Bony 12 år siden

Medmindre det er decideret pladsmangel der er tale om, så bør de nok gå efter et 42". De er så langt nede i pris efterhånden, at andet næsten ikke kan betale sig. Som det allerede er nævnt så kommer du ekstremt langt med Panasonics plasma'er til billige penge. De kan varmt anbefales. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5 Bony 12 år siden

Men ellers enig med Scherlund. Flere specifikke kriterier på bordet gør det nemmere at indskrænke mulighederne og dermed finde det helt rigtige. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#6 mvejen 12 år siden

Hej tak for svarene, det er desværre netop pladsmangel, personligt kan jeg heller ikke forstå argumentet, hvis det fysisk kan være der, er der vel plads nok :)

Men jeg prøver at kigge lidt på Sony X500 og X700.
Gravatar

#7 IK 12 år siden

Sony x500 til kun 3700 kr.

Jeg ejer den samme i 32 tommer, og er meget tilfreds med den. Fed menu, flot billede og fremragende lyd.

Skriv ny kommentar: