Et Panasonic Plasma er normalt et rigtig godt sted at starte. "Problemet" er vel bare at de ikke findes i mindre end 42" mere.
Uden et ca. budget eller andre kriterier er det lidt svært at sige hvad du skal gå efter. Men hvis det ikke skal være det billigste af det billigste ville jeg nok starte med at kigge på Sony i deres X500 eller X700 serier.
Medmindre det er decideret pladsmangel der er tale om, så bør de nok gå efter et 42". De er så langt nede i pris efterhånden, at andet næsten ikke kan betale sig. Som det allerede er nævnt så kommer du ekstremt langt med Panasonics plasma'er til billige penge. De kan varmt anbefales. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Hej tak for svarene, det er desværre netop pladsmangel, personligt kan jeg heller ikke forstå argumentet, hvis det fysisk kan være der, er der vel plads nok :)
Men jeg prøver at kigge lidt på Sony X500 og X700.
#1 mvejen 13 år siden
Jeg er blevet bedt om at finde et TV (32-37") til en bekendt og må i den anledning ærligt erkende at jeg ikke har fulgt med i en rum tid.
Er der nogen af jer der kan komme med nogle anbefalinger. Jeg har ikke fået oplyst nogen max pris, men alle gode råd tages med :)
#2 HelmerJ 13 år siden
#3 Scherlund 13 år siden
Uden et ca. budget eller andre kriterier er det lidt svært at sige hvad du skal gå efter. Men hvis det ikke skal være det billigste af det billigste ville jeg nok starte med at kigge på Sony i deres X500 eller X700 serier.
#4 Bony 13 år siden
#5 Bony 13 år siden
#6 mvejen 13 år siden
Men jeg prøver at kigge lidt på Sony X500 og X700.
#7 IK 13 år siden
Jeg ejer den samme i 32 tommer, og er meget tilfreds med den. Fed menu, flot billede og fremragende lyd.