Jeg skrev til bts-privatkino.de at jeg gerne ville købe en Sanyo PLV-Z5 i sort med Cine4Home calibration, betalt med bankoverførelse.
Har så fået en e-mail med deres bank account osv.
Og en til hvor de skriver:
Hello Per,
sorry, I forgot the price for the tuning. It is 190 Euro including the glas filter. The final price for a tuned Z5 is 1.909,- Euro.
Please let me know if you still want to buy it.
Best regards
Dirk Elissat
{{ 190,00 Euro = 1.399,52 DKK }} {{ 1.909,00 Euro = 14.061,50 DKK }}
Så det kommer vist alligevel op i prisen til sidst, men man får jo også den ekstra pære med der og C4H tuning, så jeg tror nok jeg måske køber den.
Jeg vil også lige sige tak til dig bruce for at du gider at hjælpe mig med at købe min første projektor.
Så hvor priser er 10.405,76 DKK hos tsnversand.de for en normal Z5-sort, er prisen hos bts-privatkino.de 14.061,50 DKK for en C4H tunet Z5-sort + Ekstra pære, et pris spring på 3.655,74 DKK. Men hvis den der C4H tuning er så god som der siges er den væld det værd, og en pære koster vel alligevel ca. 3000 dk her i Danmark.
#11 Hej Per! Ja, prisen løb op kan jeg se. Synes ikke BTS havde skrevet det godt nok. Man kunne godt forstå det som om, tuningen var inkluderet. Men jeg tror du vil blive glad for din investering. En kalibreret Z5'er, endda med filter vil levere dig et fantastisk flot billede! Nu håber jeg du får et godt lærred/væg, som vil passe til det.
Håber du vil skrive mere om din erfaring, når du er færdig med dit projekt :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg har stoppet mit projekt, og vil ikke have min Projektor alligevel nu, så nu sider jeg med en Sanyo PLV-Z5 Projektor med C4H tuning jeg har betalt 14.303,51 kr. for...
Jeg har skrevet en besked til dig med nogle forslag. Prøv allerførst at få den afsat til Dirk hos BTS igen og forklar ham sagen. Jeg tror han er til at tale med!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#11 filmz-Per J 17 år siden
Har så fået en e-mail med deres bank account osv.
Og en til hvor de skriver:
{{ 190,00 Euro = 1.399,52 DKK }}
{{ 1.909,00 Euro = 14.061,50 DKK }}
Så det kommer vist alligevel op i prisen til sidst, men man får jo også den ekstra pære med der og C4H tuning, så jeg tror nok jeg måske køber den.
Jeg vil også lige sige tak til dig bruce for at du gider at hjælpe mig med at købe min første projektor.
Så hvor priser er 10.405,76 DKK hos tsnversand.de for en normal Z5-sort, er prisen hos bts-privatkino.de 14.061,50 DKK for en C4H tunet Z5-sort + Ekstra pære, et pris spring på 3.655,74 DKK.
Men hvis den der C4H tuning er så god som der siges er den væld det værd, og en pære koster vel alligevel ca. 3000 dk her i Danmark.
#12 filmz-Bruce 17 år siden
Håber du vil skrive mere om din erfaring, når du er færdig med dit projekt :)
#13 filmz-Per J 17 år siden
SUK!!! Hvad skal jeg do gøre.
#14 filmz-Bruce 17 år siden
Jeg har skrevet en besked til dig med nogle forslag. Prøv allerførst at få den afsat til Dirk hos BTS igen og forklar ham sagen. Jeg tror han er til at tale med!
#15 filmz-XENTiNEL 17 år siden
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7... Oswald was a fag!