Jeg tænker på at købe en Sanyo PLV-Z5 Black da det for mig ser ud til at være det bedste lige nu, da 1080p stadig er under udvikling hele tiden og lidt for dyr endnu.
Så jeg ville bare lige spørge om hvor jeg kan få sådan en billigst.
Hvis du vil have den kalibreret, så den har perfekte farver, så skal du købe denne. Det er det værd, hvis du har et godt lærred og et lyskontrolleret rum.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Øøø... begge links er da det samme? Eller det skulle det måske være.
Nå, tilmælte mig lige på projektor-ag.de, Det giver en sum på 1.513,00 EUR (11.142,19 DKK) til sidst hvis jeg vælger PayPal, jeg ved ikke hvad de andre betalings måder er. (jeg ikke så god til tysk)
Hos tsnversand.de er slut prisen 1.413,00 EUR (10.405,76 DKK) hvis jeg vælger Bank transfer.
Så det da 736,43 DKK dyre, men det måske for den kalibrering du skriver om, og er det ikke noget man selv kan gøre.
PS: Jeg bruger VISA-Elektron, e-DK, Jyske-NetBank og PayPal.
PS2: Det er min første Projekter så Lærrede har jeg ikke endnu, jeg tænkte på at lave et selv.
#3 Jo det har du ret i. Og prisen er for dyr, jeg troede momsen var iberegnet. Så det sted du har fundet er helt fint.
Hvis du er interesseret i "ekstra pakke" til projektoren inklusive en ekstra pære (værdi 350€) og
- 12 Monate/1200 hours of lamp warranty, depending on which arrives first
- Pixel error check - we guarantee 0 pixel errors (!) in the case of supply.
- forwarding expenses-free with UPS - very fast, surely and with Trackingnummer for the Vorfreude
- Telephone Hotline - there we are also after the purchase for you, if you need us.
Of course you receive also the PLV Z5 when desired with the new, improved Cine4Home Innovate Beamertuning for best color and Kontrastwiedergabe.
Dvs. den er kalibreret og kommer med specielt filter!!! Og du kan se hvorledes her.
At lave en kalibrering selv, har jeg holdt mig helt fra. Det er en videnskab jeg ikke vil ind på. Derfor har jeg holdt mig til settings andre har skrevet godt om. Men en pære er forskellig og derfor er kalibreringer forskellig fra projektor til projektor. Jeg vil klart vælge en kalibreret projektor næste gang, da billede og farver bliver MEGET flottere. Sanyos projektorer er IKKE kalibreret out-of-the-box, så der er meget at hente.
Det kommer an på dit rum. Desto lysere et rum, desto mindre gain skal lærredet have. Gråt og under 1.0 gain, hvis der er en del lys. Hvis du har et mørkt værelse uden reflektioner, kan du gå over 1.0 gain.
Hvad er dit budget for et lærred?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
OK, når jeg skal bestille via e-mail går jeg ud far at der betales med en bank overførelse. De kan vel engelsk, jeg kan nemelig ikke skrive tysk.
Mit budget for et lærred kommer nok lidt an på hvad Nintendo's Wii kommer til at koste, og om der er nok (nr.2 i FONA & nr.16 i Legekæden i Horsens). Hvis jeg får alt jeg vil have er der nok kun ca. 2400 Kr. tilbage til et lærrede. Ellers skal jeg spørge om jeg kan låne af min bror.
Du havde måske noget specielt i tankerne? Har set nogle tråde om andre der selv har lavet lærreder, så jeg tænkte på at lave et selv, og spare der.
Jeg sendte lige en e-mail til dem i dag, og der gik ikke lang tid før jeg fik svar, putter lige det her hvis andre er intraseret.
Det her postede jeg i dag kl.17:25
Hello bts-privatkino.de
I would like to buy 1 Black Sanyo PLV-Z5 + C4H tuning
Can you send to Denmark? And how do I pay, do you use Bank transfer or PayPal?
Is 1699 EUR the final price for it all?
- Per J.
Og fik så det her allerede kl.17:48 i dag
Hello Per,
thanks for your email.
Yes, we can ship a Sanyo PLV Z5 in black to Denmark no problem. We have them in stock uncalibrated. If you wish a Cine4Home calibration it takes approximately 1-2 weeks before we can ship it.
We would ship your beamer with UPS. You can pay in advance to our bank account or UPS takes the money from you cash at delivery.
1.699,- Euro is the final price for the Z5 including a free spare lamp. (You fill out the paper, that I will send you with the beamer, and fax it to Sanyo. About 4 weeks later you get the spare lamp directly from them.) We have free shipping with this beamer, but international shipping costs 20,- Euro more. So it is 1.719,- Euro. If you prefer to pay cash at delivery, another 20 Euro adds to it. Then your final price would be 1.739,- Euro.
Please feel free to ask any questions you may have.
Øv... Så med en C4H tuning vil det tage op til 2 uger før jeg har den, troede ikke at det to så lang tid for at kalibrere den. Men det er måske ventetiden værd. Så hvis der ikke er bedre skal jeg måske bestille der.
#1 filmz-Per J 17 år siden
Jeg tænker på at købe en Sanyo PLV-Z5 Black da det for mig ser ud til at være det bedste lige nu, da 1080p stadig er under udvikling hele tiden og lidt for dyr endnu.
Så jeg ville bare lige spørge om hvor jeg kan få sådan en billigst.
Selv har jeg fundet frem til http://www.tsnversand.de/
http://www.tsnversand.de/home-cinema/lcd-projector...
Men ville lige høre om der var bedre/billigere/sikrere sider at købe fra inden jeg gør noget.
#2 filmz-Bruce 17 år siden
Her.
Hvis du vil have den kalibreret, så den har perfekte farver, så skal du købe denne. Det er det værd, hvis du har et godt lærred og et lyskontrolleret rum.
#3 filmz-Per J 17 år siden
Nå, tilmælte mig lige på projektor-ag.de,
Det giver en sum på 1.513,00 EUR (11.142,19 DKK) til sidst hvis jeg vælger PayPal, jeg ved ikke hvad de andre betalings måder er. (jeg ikke så god til tysk)
Hos tsnversand.de er slut prisen 1.413,00 EUR (10.405,76 DKK) hvis jeg vælger Bank transfer.
Så det da 736,43 DKK dyre, men det måske for den kalibrering du skriver om, og er det ikke noget man selv kan gøre.
PS: Jeg bruger VISA-Elektron, e-DK, Jyske-NetBank og PayPal.
PS2: Det er min første Projekter så Lærrede har jeg ikke endnu, jeg tænkte på at lave et selv.
#4 filmz-Bruce 17 år siden
Hvis du er interesseret i "ekstra pakke" til projektoren inklusive en ekstra pære (værdi 350€) og
- 12 Monate/1200 hours of lamp warranty, depending on which arrives first
- Pixel error check - we guarantee 0 pixel errors (!) in the case of supply.
- forwarding expenses-free with UPS - very fast, surely and with Trackingnummer for the Vorfreude
- Telephone Hotline - there we are also after the purchase for you, if you need us.
Of course you receive also the PLV Z5 when desired with the new, improved Cine4Home Innovate Beamertuning for best color and Kontrastwiedergabe.
Dvs. den er kalibreret og kommer med specielt filter!!! Og du kan se hvorledes her.
At lave en kalibrering selv, har jeg holdt mig helt fra. Det er en videnskab jeg ikke vil ind på. Derfor har jeg holdt mig til settings andre har skrevet godt om. Men en pære er forskellig og derfor er kalibreringer forskellig fra projektor til projektor. Jeg vil klart vælge en kalibreret projektor næste gang, da billede og farver bliver MEGET flottere. Sanyos projektorer er IKKE kalibreret out-of-the-box, så der er meget at hente.
Den kan købes her
#5 filmz-Per J 17 år siden
Så hvis det ikke kan fås bedre må jeg vel blive nød til at købe der.
Jeg kan bare ikke lige finde deres shop-side...
#6 filmz-Per J 17 år siden
Med sådan en kaliberet projektor, er så gråt eller hvidt lærrede bæst? (film & spil)
suk.., skal jeg bestille over e-mail ???
#7 filmz-Bruce 17 år siden
[email protected]
Det kommer an på dit rum. Desto lysere et rum, desto mindre gain skal lærredet have. Gråt og under 1.0 gain, hvis der er en del lys. Hvis du har et mørkt værelse uden reflektioner, kan du gå over 1.0 gain.
Hvad er dit budget for et lærred?
#8 filmz-Per J 17 år siden
De kan vel engelsk, jeg kan nemelig ikke skrive tysk.
Mit budget for et lærred kommer nok lidt an på hvad Nintendo's Wii kommer til at koste, og om der er nok (nr.2 i FONA & nr.16 i Legekæden i Horsens). Hvis jeg får alt jeg vil have er der nok kun ca. 2400 Kr. tilbage til et lærrede. Ellers skal jeg spørge om jeg kan låne af min bror.
Du havde måske noget specielt i tankerne?
Har set nogle tråde om andre der selv har lavet lærreder, så jeg tænkte på at lave et selv, og spare der.
#9 filmz-Per J 17 år siden
Det her postede jeg i dag kl.17:25
Og fik så det her allerede kl.17:48 i dag
Øv... Så med en C4H tuning vil det tage op til 2 uger før jeg har den, troede ikke at det to så lang tid for at kalibrere den.
Men det er måske ventetiden værd. Så hvis der ikke er bedre skal jeg måske bestille der.
#10 filmz-Bruce 17 år siden
Kig her for Do It Yourself løsninger
Læs her om Goo maling.
Mere