Gravatar

#1 vapor 18 år siden

Hvorfor piver gamle fjernsyn?
Og hvorfor hjælper det at slå på det?

#2 18 år siden

Det er lige modsat med mindre søskende. De piver, HVIS man slår på dem, og det hjælper ikke at blive ved.
Gravatar

#3 vapor 18 år siden

#2 Mon ikke at de bliver helt stille hvis du bliver ved længe nok? :)
Gravatar

#4 filmz-yoshimura 18 år siden

#3 Jo jo, det har jeg prøvet. Men så bliver det ret besværligt bagefter (det er hårdt at grave i frosthård jord).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#5 maniac 18 år siden

Gamle kondensatorer der sidder i et sådan apperat, kan med tiden begynde at pive.

Det kan endvidere være billedrøret, pga. sync frekvensen. Derfor du aldrig har hørt et 100 Hz tv pive, da frekvensen er for høj.

Men hvorfor det hjælper at sparke lortet... Don't know, kan være der er flere støjkilder end de ovennævnte. Men kunne ske, hvis en kondensator sad lidt løs.
Gravatar

#6 elwood 18 år siden

min pc skærm får dagligt et slag på siden 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 filmz-yoshimura 18 år siden

#7 Det gør min kæreste også.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#8 elwood 18 år siden

#7 piver hun da også 8-)

Jeg kan varmt anbefale gaffa tape, det bruger jeg på min dværg, så kan han få slag selv om natten uden nabo'en brokker sig over støj.

Men for lige at komme back on topic, der ikke rigtig noget man kan gøre mod det piveri er der ?
Gravatar

#9 filmz-yoshimura 18 år siden

#8 Det behøves ikke. Jeg har lydisoleret soveværelset.

At my place ... no one can hear you scream
Gravatar

#10 elwood 18 år siden

hehe

Skriv ny kommentar: