Da jeg her til aften ville tænde min Infocus In76 Projektor fik jeg et meget svagt billed. Billedet er gråt man kan skimte det rigtige billed i baggrunden. Jeg prøver så at slukke for den men det vil den ikke! Tør ikke afbryde strømen af frygt for at pæren ryger.
Den er købt i november og har kørt ca. 670 timer så den er ret ny.
Hvad kan problemet være?
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Lige meget hvad, så skulle det ikke betyde noget at rive strømmen, hvis en enhed er så defekt, at den ikke tåler en strømafbrydelse/strømtab - så er det vist på tide at få kigget på det :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Det er rigtigt at du lige skal lade blæseren køre færdigt, så pæren er nogenlunde kold. Iøvrigt yder InFocus en garanti, der betyder at du kan benytte din pære 8 timer om dagen i et år, og hvis den ryger, så giver de en ny. Det kan du høre mere om i Klubben. (Jeg ved ikke om det er noget de fortæller alle..)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Men er det noget der er noget "garanti" på, sanyo garantere jo også at jeg kan bruge min projektor/pære i x antal timer i løbet af garanti-periode, men i de fleste garanti/reklamationssager, så er det vel en selv der skal bevise (efter de første 6 måneder), at den ikke har kørt mere end de timer - og hvordan gør man lige det?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#1 MouseMickey 16 år siden
Den er købt i november og har kørt ca. 670 timer så den er ret ny.
Hvad kan problemet være?
#2 MouseMickey 16 år siden
#3 filmz-vassago 16 år siden
#4 MouseMickey 16 år siden
#5 davenport 16 år siden
Det kan du høre mere om i Klubben. (Jeg ved ikke om det er noget de fortæller alle..)
#6 MouseMickey 16 år siden
#7 filmz-vassago 16 år siden