Det er således at jeg har købt min iPhone 4 hos 3, men efter at have låst den op, og skiftet til Bibob (telenors netværk) er 'internetdeling' forsvundet i 'Indstillinger'-menuen.
Alt fungerer ellers optimalt på telefonen. 3G, MMS osv. Alle internetservices på selve telefonen fungerer upåklageligt.
Håber at nogle har oplevet samme problem, eller kender en løsning, så jeg kan dele min telefons internet med den bærbare når jeg er på farten igen.
Jeg har faktisk også oplevet nøjagtig det samme problem, men det opstod pludseligt, og ikke fordi jeg skiftede selskab. Har endnu ikke haft ordentlig tid til at finde en god løsning (jeg har umiddelbart læst mig til, at den skal have en komplet geninstallation, og det lyder temmelig bøvlet), så du må endelig sige til, hvis du støder på én! :-)
Tak Kiksmann, det fungerer! :-) Bare ærgerligt (og bøvlet), at man så skal ændre indstillingerne, hver gang man vil sende/modtage MMS'er. Moderne teknologi...
#1 martinonline 13 år siden
Alt fungerer ellers optimalt på telefonen. 3G, MMS osv. Alle internetservices på selve telefonen fungerer upåklageligt.
Håber at nogle har oplevet samme problem, eller kender en løsning, så jeg kan dele min telefons internet med den bærbare når jeg er på farten igen.
Ha' en god dag.
Martin
#2 The Insider 13 år siden
#3 Kiksmann 13 år siden
#4 The Insider 13 år siden
#5 Kiksmann 13 år siden
Håber jeg kan bruges
#6 The Insider 13 år siden
#7 Kiksmann 13 år siden
#8 The Insider 13 år siden
#9 Kiksmann 13 år siden