Ja, den burde virke med GSM-nettet, men skal du bruge net-delen, kan den kun bruges hos Telia, da de er de eneste der udbyder Edge i Danmark.
Til gengæld tror jeg ikke du skal forvente support og garanti fra Apples side, hvis du køber den derover og bruger den i Danmark, da den er simlåst til en eller anden amerikansk udbyder og bryder du den, mister du garantien.
Ja, den virker fint. En fra mit kontor var derovre for et par uger siden og købte et par med hjem. Og de virker ganske fint (efter han fik dem låst op med lidt knap så lovligt software).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#2 Hvad er det helt præcist Edge er? Vil det være nogen problemer med det normale trådløse net derhjemme? Det er satme en del at sparer når man tænker på, at dollaren er nede på 5 nu.
EDGE er en mobiltelefonistandard for dataoverførelse på GSM-nettet, hvilket giver mulighed for højere overførelseshastigheder - du kan sammenligne det med 3G-telefoni, altså det man populært kalder mobilt bredbånd.
Well, har du ikke planer om at bruge EDGE-delen, altså gå på nettet med den, så kan det vel næsten bedre betale sig at købe en iPod Touch og så en god mobil ved siden af. :)
#9 Tror nayze tænkte på den danske pris af ipod touch som er 2300kr. Tja ind imellem er man nødt til at tage nogen risiko, og købe nogen ting man vil have. Så sparer jeg også et par tusinde kroner i forhold til den danske pris.
#1 filmz-sanjo 16 år siden
#2 filmz-Kadann 16 år siden
Til gengæld tror jeg ikke du skal forvente support og garanti fra Apples side, hvis du køber den derover og bruger den i Danmark, da den er simlåst til en eller anden amerikansk udbyder og bryder du den, mister du garantien.
#3 dyg 16 år siden
#4 filmz-sanjo 16 år siden
Hvad er det helt præcist Edge er? Vil det være nogen problemer med det normale trådløse net derhjemme? Det er satme en del at sparer når man tænker på, at dollaren er nede på 5 nu.
#5 filmz-Kadann 16 år siden
EDGE er en mobiltelefonistandard for dataoverførelse på GSM-nettet, hvilket giver mulighed for højere overførelseshastigheder - du kan sammenligne det med 3G-telefoni, altså det man populært kalder mobilt bredbånd.
#6 filmz-sanjo 16 år siden
#7 filmz-Kadann 16 år siden
Well, har du ikke planer om at bruge EDGE-delen, altså gå på nettet med den, så kan det vel næsten bedre betale sig at købe en iPod Touch og så en god mobil ved siden af. :)
#8 dyg 16 år siden
#9 filmz-Kadann 16 år siden
200 kr.? Så vidt jeg kan se, taler vi omkring 500 kr., 399$ for iPhone og 299$ for iPod Touch.
Men nu tænkte jeg så ikke kun på prisforskellen, men også udsigten til at få en telefon til omkring de 2000 kr., hvor der muligvis ikke er garanti på.
#10 filmz-sanjo 16 år siden
Tror nayze tænkte på den danske pris af ipod touch som er 2300kr. Tja ind imellem er man nødt til at tage nogen risiko, og købe nogen ting man vil have. Så sparer jeg også et par tusinde kroner i forhold til den danske pris.