Eller skal jeg? Jeg er virkelig usikker på, om det er værd at ofre penge på et lcd- eller et plasmafjernsyn inden for den nærmeste tid, da der jo (forhåbentlig) snart er nye teknologier på trapperne.
Men ... hvis det nu skulle være, hvad ville så være det bedste køb til under 20.000 kroner? Nogen forslag? Testresultater? Links? Anything?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#2 Altså, det er "bare" et fjernsyn til stuen. Hjemmebiffen i kælderen er jo med projektor, så det skal mest være til fjernsynskiggeri og en enkelt dvd i ny og næ (samt Barbapapa, Mummierne og Rasmus Klump morgen, middag og aften).
Men billedkvaliteten er selvfølgelig afgørende, HD er mindre vigtigt (med tanke på de tilføjelser jeg påtænker i kælderen), og så gør det da ikke noget, at det ser pænt ud på en væg.
Og som sagt ... jeg ER klar over, at der er nye teknologier på vej, så gem dem til en anden tråd. Spørgsmålet er: HVIS det skal være nu, HVAD skal jeg så købe?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg har svært ved at tro at de kommer til at koste det halve - så er det produktionsomkostningerne vi snakker om :) No way, at distributører smadrer et allerede godt marked.
Du kan få et supergodt tv for omkring 10.000kr, men som Bruce nævner så skal man lige finde ud af hvad man vil bruge det til - er det til at se dvd'er og hd-dvd på, eller alm. tv. Skulle jeg vælge så vil jeg gå efter et 1080p - og kigge på en hel masse forskellige, alt fra Sony til Mirai. Det er jo smag og behag hvad man kan li' - så det skal ses med egne øjne. Så hiv din yndlings dvd med til diverse forhandlere :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Jeg gav selv 7500,- for det for et par måneder siden, og er imponeret over kvaliteten til den pris. HD, 2xHDMI, component og PC-indgang. Og så koster det nu kun knap 6700,-.
Alternativt er jeg meget godt tilfreds med det her:
#1 filmz-yoshimura 17 år siden
Men ... hvis det nu skulle være, hvad ville så være det bedste køb til under 20.000 kroner? Nogen forslag? Testresultater? Links? Anything?
#2 filmz-Bruce 17 år siden
#3 chronaden 17 år siden
#4 Yoda 17 år siden
De skulle efter sigende lanceres med julehandlen i år. I hvertfald i følge en artikel i PC World fra okt. sidste år.
http://www.pcworld.dk/art/8057
Og hvis følgende lever op til det lovede, så venter jeg gerne:
Du får dobbelt så skarpe billeder til halv pris af plasma-tv. Og strømforbruget er en samtidig en fjerdedel af dagens fladskærm-tv.
Spændende bliver det!
#5 filmz-yoshimura 17 år siden
Men billedkvaliteten er selvfølgelig afgørende, HD er mindre vigtigt (med tanke på de tilføjelser jeg påtænker i kælderen), og så gør det da ikke noget, at det ser pænt ud på en væg.
Og som sagt ... jeg ER klar over, at der er nye teknologier på vej, så gem dem til en anden tråd. Spørgsmålet er: HVIS det skal være nu, HVAD skal jeg så købe?
#6 filmz-Bruce 17 år siden
#7 filmz-vassago 17 år siden
Du kan få et supergodt tv for omkring 10.000kr, men som Bruce nævner så skal man lige finde ud af hvad man vil bruge det til - er det til at se dvd'er og hd-dvd på, eller alm. tv. Skulle jeg vælge så vil jeg gå efter et 1080p - og kigge på en hel masse forskellige, alt fra Sony til Mirai. Det er jo smag og behag hvad man kan li' - så det skal ses med egne øjne. Så hiv din yndlings dvd med til diverse forhandlere :)
#8 filmz-vassago 17 år siden
#9 myggen 17 år siden
http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?men...
Jeg gav selv 7500,- for det for et par måneder siden, og er imponeret over kvaliteten til den pris. HD, 2xHDMI, component og PC-indgang. Og så koster det nu kun knap 6700,-.
Alternativt er jeg meget godt tilfreds med det her:
http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?men...
Jeg gav (samme tid som ovenstående) omkring 11.000 for det, det koster nu 9000,-, og kører også ovenstående serier helt fint :)
#10 filmz-yoshimura 17 år siden