Gravatar

#21 frankdrebin 14 år siden

LOL
Gravatar

#22 Nicki52 14 år siden

The_Krip_Keeper (20) skrev:
[url= skulle du hellere spille det her[/url]

Har spillet alle Magnus og Myggen da jeg var lille. Jeg gennemførte dem. Jeg nåede aldrig mission 3 i går, for nettet gik ud og jeg var lidt i tvivl, om jeg så kan spille det. Lægger Toy Story inde på steam? Shrek 3 gør jo-
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#23 MOVIE1000 14 år siden

#20 utroligt nok så jeg den til ende :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#24 Bobby Singer 14 år siden

#23 Det er jo også ganske forståeligt. Det er trods alt ganske få spil der er fængslende som "Magnus og Myggen 2". :D
Idjit
Gravatar

#25 Bony 14 år siden

Nicki52 (16) skrev:
Okay, nu har jeg lavet moletov party, men når jeg skal køre væk, gider den ikke starte. Det endte med vi døde.

Du er sgu en fesen gangster, hvis du ikke engang kan holde get-away slæden i gang. Ommer.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#26 Nicki52 14 år siden

Bony (25) skrev:
Du er sgu en fesen gangster, hvis du ikke engang kan holde get-away slæden i gang. Ommer.

Jeg fandt ud af jeg havde sat mig på bagsædet. Vidste ikke man kunne det. Det er så realistisk. Sådan da :D
Gravatar

#27 elwood 14 år siden

Jeg nu mere til Thomas og Tim spillet.

Eller Olgas Arbejds Milijø, hvor jeg self. gør alle de forkerte ting for miljøet.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#28 Bobby Singer 14 år siden

Nicki52 (26) skrev:
Jeg fandt ud af jeg havde sat mig på bagsædet. Vidste ikke man kunne det. Det er så realistisk. Sådan da :D

#Sigh# Din karriere som gangster bliver hvis en kort en med den slags dumheder. :D
Idjit
Gravatar

#29 elwood 14 år siden

Gangsta one "hey yo brother!, are we ready to cap some wack ass shit dudes!"

Gangsta Two "Hell yeah Bro I dig that shit, you feel me Dawg"

Gangsta one "aright true dat, so where is the fucking driver"

Gangsta Two "ehh he is sitting at the back seat in the car"

Gangsta one "WHAT! the hell Bro Man, what is he doing back there, I Should put a Cap in his ass for that, damm nigger"

Det måske ikke den form for Gangster vi snakker om ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#30 Nicki52 14 år siden

Jeg spillede endelig videre i dag og gennemførte mission. Men ved næste mission ude på motellet på landet, hvor jeg skal redde Sam ud. Jeg har kun 12 skud. To bruger jeg på hunden, men når jeg skal skyde gennem vindue, tror jeg ikke skudene rammer personer. Jeg dræber som regel en. Men de andre kan jeg ikke ramme før skudene er brugt op. Hvad gør jeg?

Skriv ny kommentar: