Har spillet alle Magnus og Myggen da jeg var lille. Jeg gennemførte dem. Jeg nåede aldrig mission 3 i går, for nettet gik ud og jeg var lidt i tvivl, om jeg så kan spille det. Lægger Toy Story inde på steam? Shrek 3 gør jo-
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Jeg spillede endelig videre i dag og gennemførte mission. Men ved næste mission ude på motellet på landet, hvor jeg skal redde Sam ud. Jeg har kun 12 skud. To bruger jeg på hunden, men når jeg skal skyde gennem vindue, tror jeg ikke skudene rammer personer. Jeg dræber som regel en. Men de andre kan jeg ikke ramme før skudene er brugt op. Hvad gør jeg?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#21 frankdrebin 14 år siden
LOL
#22 Nicki52 14 år siden
Har spillet alle Magnus og Myggen da jeg var lille. Jeg gennemførte dem. Jeg nåede aldrig mission 3 i går, for nettet gik ud og jeg var lidt i tvivl, om jeg så kan spille det. Lægger Toy Story inde på steam? Shrek 3 gør jo-
#23 MOVIE1000 14 år siden
#24 Bobby Singer 14 år siden
#25 Bony 14 år siden
Du er sgu en fesen gangster, hvis du ikke engang kan holde get-away slæden i gang. Ommer.
#26 Nicki52 14 år siden
Jeg fandt ud af jeg havde sat mig på bagsædet. Vidste ikke man kunne det. Det er så realistisk. Sådan da :D
#27 elwood 14 år siden
Jeg nu mere til Thomas og Tim spillet.
Eller Olgas Arbejds Milijø, hvor jeg self. gør alle de forkerte ting for miljøet.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#28 Bobby Singer 14 år siden
#Sigh# Din karriere som gangster bliver hvis en kort en med den slags dumheder. :D
#29 elwood 14 år siden
Gangsta Two "Hell yeah Bro I dig that shit, you feel me Dawg"
Gangsta one "aright true dat, so where is the fucking driver"
Gangsta Two "ehh he is sitting at the back seat in the car"
Gangsta one "WHAT! the hell Bro Man, what is he doing back there, I Should put a Cap in his ass for that, damm nigger"
Det måske ikke den form for Gangster vi snakker om ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#30 Nicki52 14 år siden