Gravatar

#1 Nicki52 13 år siden

Okay, i starten af Mafia skal vi ryste nogen rnveliseringende gangster af os. Men så siger de jeg skal tage dem til Sallivary's bar, men jeg aner jo ikke hvor den er, så kan jeg jo ikke kører dem der hen. Han siger jo han viser vej, men jeg har kørt hele byen rundt og han spørger om vi ikke kører i cirkler. HELP!!
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 elwood 13 år siden

Du skal bruge kortet, der er en tast der er bundet til det.

Så vil du få og se en rute, og så er det blot og følge den, du har ikke et autokort som i GTA serien, der er på hele tiden (dette har de dog i 2'eren) så ja det kræver lige lidt tilvænning 8-)

Held og lykke med det, og glæd dig til en fed oplevelse.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 Nicki52 13 år siden

elwood (2) skrev:
Du skal bruge kortet, der er en tast der er bundet til det.

Jeg har trykket på mange taster, men der kommer intet kort frem. Hvilken tast?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#4 elwood 13 år siden

Du skal ind og kigge i options og se hvad du har sat dine taster til. det ku være Tab eller M, nok mere fordi jeg har min sat til Tab jeg gætter på det.

Men ind og kigge i dine key konfigs.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 Nicki52 13 år siden

Er tab ikke mellemrumstasten?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#6 elwood 13 år siden

Tab er over Caps Lock i venstrer side, men som sagt kig dine key konfigurations igennem, det er nemmer, der burde være en som hedder Map mener jeg det er.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 Kochie 13 år siden

Tab = tabulator.
Den sidder i venstre side. Ved siden af Q. Det er ikke W.

Og da jeg spillede Mafia, var det den knap, man trykkede på for at få kortet frem. Hold den i bund.
Gravatar

#8 Nicki52 13 år siden

Jeg er ved femte passager nu og jeg ved bare ikke hvor jeg skal sætte ham af. Jeg kører hen til krydset og han bliver bare sur.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#9 Kochie 13 år siden

Du skal gøre præcist, som han siger. Det er sikkert ham, der siger, at du skal vælge en tunnel, fordi "'it's the fastest way"
Gravatar

#10 Nicki52 13 år siden

#10
Ja, jeg kører ham gennem den forbandede tunnel og så hen til krydset. Men jeg ved hvor ikke han vil have mig til at stoppe.

Fodgængerne i Mafia har også et dødsønske. For lige pludselig ud af det blå så stopper de midt på vejen. Hvis man ikke når at stoppe skal man starte forfra. Blev også snuppet af politiet dea jeg skød genvej gennem fortorvet. Kan de tage en for at køre over for rødt, for jeg overholder ikke loven.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: