Gravatar

#1 iceage 12 år siden

Hej Jeg skulle købe ny fladskærm jeg valgte en samsung 51 " model 555 i 3D for det var det jeg ligsom gik efter jeg bestiller det hos Elgiganten, jeg kunne hente det ugen efter og jeg kommer der ud men så fik jeg at vide at der vil gå 3 uger mere inden det kom og jeg besluttet at vente på det, nå jeg henter det så og får det sat op der hjemme, dagen efter vil jeg se en 3D film og det virker også fint i starten efter en halv time så er der ingen billede mere, jeg tjerkker mit grej alt virker som det skal men ikke 3D nå jeg køre ud med det og de bestiller et nyt hjem til mig, jeg kommer ugen efter som aftalt og der var ikke kommet noget så har de glemt at bestille et ny skærm til mig (flot), jeg går og funder over om jeg skal ha mine penge tilbage eller om jeg vil vente en uge mere, de har så fået en demo hejm til butikken også i samsung 51" bare en seire 6 i stedet som så koster 2500 kr mere jeg vælger at gi lidt mere og får det så med hjem, der går 3 dage så begynder billede at opføre sig mærklige, jeg ringer til samsung sup og jeg skal prøve at 0 stille fjernsynet men det når jeg ikke så lugter det vildt brændt og så var der sort skærm, nå så køre jeg ud med det og de beskylder mig nærmste mig for at der er noget galt hjemme ved mig med strømmen, jeg bliver sku lidt sur over det, så jeg vælger at få mine penge tilbage og køber så et philips 47" 3D i Fona det virker bare, og jeg som trode samsung var så godt, jeg skrev så til samsung og fortæller det der var sket og fik bare at vide at det burde ikke kunne ske, hvad skal man sige til det boller for koberg.
iceage
Gravatar

#2 davenport 12 år siden

Punktummer, punktummer
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 gi-jones 12 år siden

Ulæseligt!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4 stoffer 12 år siden

18 linier med kun et punktum. Jeg er imponeret.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#5 bhs 12 år siden

Too long, didn't read.
Gravatar

#6 Kisbye 12 år siden

Det er vist noget med at han har haft købt et fjernsyn der var defekt. Forstår ikke hvor han vil hen med det. Det kan jo ske for enhver.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#7 lagoni 12 år siden

Tror også han erstatnings-tv gik i stykker og de så mente det var hans strøms skyld. Tror jeg...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8 MOVIE1000 12 år siden

Jeg har fundet fejlen.
El-Giganten

The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 Batsy 12 år siden

Oh boy, it reminds me of my own terrible gramma
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#10 Kisbye 12 år siden

Nå, på den måde.
Så er svaret, at det kan man godt.

Spørgsmålet er om det gamle og det nye fjernsyn fejlede på samme måde. Hvis fejlen har været den samme med både det gamle og det nye fjernsyn, kan det godt være man skulle mistænke noget med enviroment eller brugen af det.
Hvis fejlene har været forskellige, kan man have været uheldig at have fået en DOA (Dead on arrival).
Det skal ihvertfald ikke lugte brændt, det er da sikkert.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: