Gravatar

#1 filmz-canner 18 år siden

Hejsa allesammen,

Jeg har planer om at købe en harddisk/dvd-optager, inde for den nærmeste fremtid. Udvalget er ret stort, og jeg har ikke så meget forstand på det. Jeg vil bare gerne have at min maskine fungerer og kan det der er betalt for.

De ting, der er nødvendige for mig, er en harddiskplads på maskinen på over 60 GB. Jeg vil samtidig også gerne have mulighed for at koble denne til computeren, på den ene eller anden led.

I mine overvejelser har jeg kigget meget på en KiSS DP-558. Den fåes i hhv. 80 og 200 GB-modeller. Den står til priserne 2700~ og 3500~ ved billigste forhandler på EDBpriser.dk

KiSS DP-558 {80GB}
KiSS DP-558 {200GB}

Jeg har dog min frygt for at skulle købe denne maskine, da jeg har hørt rygter om problemer med maskinen. Den skulle crashe en gang i mellem, og FTP-overførslen skulle være ret langsom. Derudover har jeg dog også hørt positive ting - så som at de problemer burde fixes forholdsvis hurtigt i form af ny firmware til download, osv.

Hvad vil I anbefale mig? Er ret hooked på den, så der skal gode grunde til at købe en af konkurrenterne. KiSS har nogle fede features - jeg ville helst bare have afkræftet de rygter omkring stabiliteten osv.

På forhånd tak,
canner
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
Gravatar

#2 DarkLight 18 år siden

De problemer der skulle fixes forholdsvis hurtigt, har vist drillet i lang tid efterhånden. Jeg ved ikke om det er ændre sig, nu hvor de er blevet opkøbt.
Der er masser af info på www.recordere.dk

Hvis det var mig ville jeg vælge Sony eller Pioneer.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 filmz-canner 18 år siden

Blevet opkøbt!? :-/
Gravatar

#4 hmn 18 år siden

#3 Linksys (som ejes af Cisco) har købt Kiss

http://www.computerworld.dk/art/29072?a=search&...
Gravatar

#5 Corgan 18 år siden

Der skulle snart udkomme nogle nye Kiss afspillere/optagere. Disse understøtter afspilning af HD, har trådløs netværk og HDMI udgang. Jeg foreslår at du venter lidt med dit køb endnu.
Gravatar

#6 filmz-canner 18 år siden

Tjah, der går alligevel noget tid før jeg selv konverterer til HD alligevel, så det tror jeg nu ikke er en nødvendighed. De vil alligevel være pisse dyre, de nye optagere?

Skriv ny kommentar: