Jeg har et budget på omkring 12.000,- DKR, og vil gerne finde mig et nyt TV samt surroundsound-system til mit lille værelse. Jeg har tænkt på to dele fra Samsung. TV'et bliver muligvis et 26" LE-40R72 (klik her) og højtalerne bliver muligvis HT-XQ100 (klik her).
Hvad siger I til valgene? Ser det fornuftigt ud, eller er det helt hen i skoven? Andre forslag evt.?
Og så lige som en lille afslutning... Hvilken DVD skal man købe, når man inviterer vennerne hjem for at se ens vidunder? Der skal være god lyd og kanon billede på DVD'en, så Matador er IKKE en sikker vinder ;)
Har ik lige noget input til anlæg etc, men demo-film vil jeg da godt. Følgende har superfede DTS lydspor:
* Lord of the Rings (alle 3) * Se7en * Master and Commander * Kill Bill Vol.2 ("jord" - har du set den ved du hvilken scene jeg taler om) * Hero/House of Flying Daggers * Brotherhood of the Wolf * Saving Private Ryan (start-scenen...) * Titanic (i nogles øjne en tøsefilm, men superfed lyd) * Gladiator * Top Gun
Følgende har godt nok ikke DTS, men god lyd alligevel: * King Kong (2005) * Star Wars filmene * Tarzan (Disney) * The Lion King (Disney)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 filmz-glasoksen 18 år siden
Jeg har et budget på omkring 12.000,- DKR, og vil gerne finde mig et nyt TV samt surroundsound-system til mit lille værelse. Jeg har tænkt på to dele fra Samsung. TV'et bliver muligvis et 26" LE-40R72 (klik her) og højtalerne bliver muligvis HT-XQ100 (klik her).
Hvad siger I til valgene? Ser det fornuftigt ud, eller er det helt hen i skoven? Andre forslag evt.?
Og så lige som en lille afslutning... Hvilken DVD skal man købe, når man inviterer vennerne hjem for at se ens vidunder? Der skal være god lyd og kanon billede på DVD'en, så Matador er IKKE en sikker vinder ;)
På forhånd mange tak!
#2 HelmerJ 18 år siden
#3 filmz-Kadann 18 år siden
#4 Razzia 18 år siden
#5 McPeter 18 år siden
* Lord of the Rings (alle 3)
* Se7en
* Master and Commander
* Kill Bill Vol.2 ("jord" - har du set den ved du hvilken scene jeg taler om)
* Hero/House of Flying Daggers
* Brotherhood of the Wolf
* Saving Private Ryan (start-scenen...)
* Titanic (i nogles øjne en tøsefilm, men superfed lyd)
* Gladiator
* Top Gun
Følgende har godt nok ikke DTS, men god lyd alligevel:
* King Kong (2005) * Star Wars filmene
* Tarzan (Disney)
* The Lion King (Disney)
#6 filmz-Bruce 18 år siden
Dette Pioneer surround system til 7.195 incl harddisk recorder og brænder. Alt i alt ca. 12.500.
Master and Commander
#7 filmz-yoshimura 18 år siden
#8 Winniepooh 18 år siden
#9 filmz-saku 18 år siden
ville klart vaelge dette tv fra toshiba, det har et klart bedre billede end samsung skaermen.
#10 filmz-Bruce 18 år siden