Gravatar

#11 MoH 9 år siden

Ja, kunne godt godt tænke mig at det kørte med 60fps. Kan selvfølgelig håbe at de laver en update lige som de gjorde med AC: Black flag.
Gravatar

#12 TP-DK 9 år siden

Giraffen (7) skrev:

Jeg har spillet en del "Middle-earth: Shadow of Mordor" på det sidste og selvom hovedhistorien overhovedet ikke interesserede mig fandt jeg nemesis systemet utroligt sjovt. Det fungerer utroligt godt det med at tilfældige orker vil huske dig og udvikle en vendetta mod dig. Det er virkelig tilfredsstillende når man hugger hovedet af en ork som man har jaget i flere timer. Jeg har endda gennemført historie delen af spillet, men spiller der stadig simpelthen fordi det er så sjovt.


Da jeg første gang læste om nemesis systemet regnede jeg med det ville blive en lille gimmick i spillet, som man slet ikke ville lægge mærke til, men der er godt nok mange positive kommentarer om det. Skal helt sikkert have prøvet spillet, men det bliver ikke lige foreløbig.

Dagen i morgen står på Driveclub. Men det ender nok med at der bliver brugt mest tid på Destiny :P
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#13 Giraffen 9 år siden

MoH (8) skrev:
LOTR universet har aldrig sagt mig det vilde


LOTR universet siger mig heller ikke noget for at være ærlig. Jeg købte det udelukkende kun pga. af den gode kritik og vel egentlig også fordi der udkommer så få spil i år der virkelig har fanget min interesse. Men da jeg så noget gameplay fra spillet og læste lidt flere anmeldelser var jeg nødt til at prøve det. SoM bliver nok et af de få spil hvor jeg gennemfører alle sidemissionerne og finder alle collectibles bare fordi jeg nyder gameplayet så meget som jeg gør. De har taget kampsystemet fra batman spillene, tilsat lidt Assasins Creed parkour og så krydret det hele med deres eget nemesis system. De tre ting fungerer super godt sammen.

Wolfenstein: The New Order er i øvrigt super fedt! Herligt pulp-agtigt anden verdenskrigs spil. Sjældent har det været sjovt at pløkke nazier ned. Der udkommer også for få single player fokuserede fps spil, så det er bare ekstra fedt at Wolfenstein er så godt som det faktisk er.

TP-DK (12) skrev:
Da jeg første gang læste om nemesis systemet regnede jeg med det ville blive en lille gimmick i spillet, som man slet ikke ville lægge mærke til, men der er godt nok mange positive kommentarer om det. Skal helt sikkert have prøvet spillet, men det bliver ikke lige foreløbig.


Det kan i hvert fald anbefales. SoM tager dog lidt tid om at komme rigtig i gang, det bliver nemlig kun sjovere desto flere evner du får og måder du kan manipulere orkerne på. Men jeg blev i hvert fald hooked efter et par timer og så var der ingen vej tilbage. ;P

In other news: Jeg modtog mit eksemplar af Alien: Isolation i dag. Så i morgen står den på isnende rumgys. :D

Gravatar

#14 MoH 9 år siden

Selvfølgelig skal os der bare gerne ville have Driveclub PS+ udgaven vente på grund af deres servere ikke kan holde til det.

Link
Gravatar

#15 TP-DK 9 år siden

Muhahaha! Jeg har siddet og nydt det i dag. Bilernes fysik og handling er ligesom jeg håbede på, arcadeish men ikke for meget lidt ala PGR og Grid.

Dog tror jeg at jeg venter med at spille så meget af det før serverne er oppe så leaderboards og klubberne virker.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#16 MoH 9 år siden

Det var da godt at DU hygger dig!
Så må vi jo spille lidt når jeg en gang får muligheden.
Gravatar

#17 misuma 9 år siden

Det er dejligt når længe ventede spil endelig er i favnen:

Shadow Of Mordor
Project Spark - Xbox One
Alien Isolation

Yay!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#18 Giraffen 9 år siden

Jeg giver Alien: Isolation endnu en chance i aften, men jeg er ikke ligefrem blæst omkuld endnu og jeg elsker ellers filmen. Rent æstetisk er spillet 100% gennemført. Det har ramt stemningen og udseendet rigtig godt. Det er bare gameplayet og historien der halter lidt bagefter. Jeg spiller det på den højeste sværhedsgrad, som spillet selv anbefaler, og det er i hvert fald udfordrende, men uden at spoile noget vil jeg bare sige at jeg fandt det første fjendtlige møde i spillet mere frustrerende end skræmmende.

Så skal man også lige forberede sig på at alle cutscenes i spillet ligner... ja godt ser de ikke ud. De kører konsekvent med noget der ligner 15 fps og lyden er ikke ordentlig synkroniseret i cutscenes. Det er et generelt problem der er med spillet hvad end man spiller PS4, Xone eller PC udgaven. Jeg ville bare lige forberede dig på det, så det ikke kommer som en slem overraskelse når du giver dig i kast med det.
Gravatar

#19 Giraffen 9 år siden

Jeg har tilbragt lidt mere tid med Alien og jeg kan kun sige at det bliver bedre. Det er en slow burn, men jeg har haft mit første rigtige møde med Alien og det resulterede i et knapt så mandligt skrig fra min side... så deeet. Spillet er måske ikke ligefrem skræmmende men det er i hvert fald intenst. Og man føler virkelig at man bliver jaget af rumgutten; den opfører sig mere som en rovdyr der jager/leder intenst efter sit bytte og det er pænt nervepirrende til tider.

Skriv ny kommentar: